به نوشتهی دنیای اقتصاد، دو سال پیش شرکت Snap مالک اپلیکیشن اجتماعی Snapchat، قابلیتی را ارائه داد که باعث شد به شهرت برسد؛ عکسهای دیجیتالی که بعد از ۱۰ ثانیه از دیده شدن توسط دریافتکننده، خود به خود ناپدید میشدند. مدت زیادی از این شهرت نگذشت که مدیران Snap تصمیم گرفتند بازار بورس را فتح کنند و بالاخره در سال ۲۰۱۷ سهام این شرکت را برای اولینبار در بورس عرضه کردند. اما یک بازطراحی نه چندان جذاب باعث نارضایتی کاربران شد، به این ترتیب قیمت سهام این شرکت کاهش یافت و بعضی مدیران آن ناچار به کوچ اجباری شدند. در پی این اتفاقات، قیمت سهام Snap ناگهان سقوط کرد و حتی در اواخر سال ۲۰۱۸ به زیر ۵ دلار برای هر سهم رسید که این میزان کمتر از یک پنجم قیمتی بود که در ابتدای ورود به بازار بورس داشت.