محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، کاربرانی که به دنبال مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با تراشه اپل سیلیکون بودند، احتمالا باید زمان بیشتری برای خرید صبر کنند. گزارشی تازه مدعی شده مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر Mini-LED که قرار بود در سال ۲۰۲۱ معرفی شوند، با تاخیر به بازار می‌آیند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفت سرویس بلاکچِین-به‌عنوان-خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری Azure را تعطیل کند و از کاربران بخواهد تا داده‌های خود را به گزینه‌های دیگر انتقال دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، گوگل در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، از ابزار جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد که می‌تواند در تشخیص بیماری‌های پوست، مو و ناخن نقش یک دستیار هوشمند را برعهده بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، ماه گذشته میلادی گوگل شروع به آزمایش فیلتر جستجوی پیشرفته‌‌ای برای گوگل فوتوز کرد که پیدا کردن تصاویر را راحت‌تر می‌کند. حالا به نظر می‌رسد این قابلیت در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در آینده نزدیک برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

بررسی جدید نشان داد گروه هکری دارک ساید که عامل حمله باج افزاری به شرکت کلونیال پایپ لاین و تعطیل شدن بزرگترین شبکه خط لوله سوخت رسانی آمریکا بوده، مجموعا ۹۰ میلیون دلار باج در قالب بیت کوین دریافت کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

فیل شیلر رئیس سابق واحد بازاریابی اپل افشا کرده که این شرکت حق السهم دریافتی از آمازون برای عرضه اپلیکیشن‌های آن در اپ استور اپل را نصف کرده تا آمازون از اپل تی وی پشتیبانی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، دو سال پیش شرکت Snap مالک اپلیکیشن اجتماعی Snapchat، قابلیتی را ارائه داد که باعث شد به شهرت برسد؛ عکس‌های دیجیتالی که بعد از ۱۰ ثانیه از دیده شدن توسط دریافت‌کننده، خود به خود ناپدید می‌‌شدند. مدت زیادی از این شهرت نگذشت که مدیران Snap تصمیم گرفتند بازار بورس را فتح کنند و بالاخره در سال ۲۰۱۷ سهام این شرکت را برای اولین‌بار در بورس عرضه کردند. اما یک بازطراحی نه چندان جذاب باعث نارضایتی کاربران شد، به این ترتیب قیمت سهام این شرکت کاهش یافت و بعضی مدیران آن ناچار به کوچ اجباری شدند. در پی این اتفاقات، قیمت سهام Snap ناگهان سقوط کرد و حتی در اواخر سال ۲۰۱۸ به زیر ۵ دلار برای هر سهم رسید که این میزان کمتر از یک پنجم قیمتی بود که در ابتدای ورود به بازار بورس داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

گروهی از مردم آمریکا با راه اندازی پیکارهای تبلیغاتی خواستار دریافت مالیات‌های بیشتر از افرادی مانند جف بزوس مدیرعامل شرکت آمازون شده‌اند.
به نقل از سی ان بی سی، این افراد با اجاره کردن کامیون‌های کوچک و نصب پلاکاردهایی بر روی آنها خواستار آن شده‌اند که جف بزوس متناسب با درآمد میلیاردی خود مالیات بپردازد.

ادامه مطلب