شبکه اجتماعی دیسکورد که محبوب گیمرهاست، در حال آزمایش برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد برای رویدادهای مجازی بلیط بفروشند.
این شرکت سرویس فروش بلیط را برای برای گروه کوچکی از کاربران گشوده و همچنان در حال بررسی دریافت سهمی از فروش بلیط و میزان آن است.
اقدام برای درآمدزایی از مخاطبان گسترده پس از تصمیم دیسکورد برای رد پیشنهاد خرید ۱۲ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت صورت می گیرد. جیسون سیترون، مدیرعامل دیسکورد در مصاحبه ای گفت: ما پیشنهادهای متعددی دریافت کردیم با این حال به خریداران خاصی اشاره نکرد و گفت: کسب و کار ما خوب پیش می رود.