محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت

شبکه اجتماعی دیسکورد که محبوب گیمرهاست، در حال آزمایش برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد برای رویدادهای مجازی بلیط بفروشند.
این شرکت سرویس فروش بلیط را برای برای گروه کوچکی از کاربران گشوده و همچنان در حال بررسی دریافت سهمی از فروش بلیط و میزان آن است.
اقدام برای درآمدزایی از مخاطبان گسترده پس از تصمیم دیسکورد برای رد پیشنهاد خرید ۱۲ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت صورت می گیرد. جیسون سیترون، مدیرعامل دیسکورد در مصاحبه ای گفت: ما پیشنهادهای متعددی دریافت کردیم با این حال به خریداران خاصی اشاره نکرد و گفت: کسب و کار ما خوب پیش می رود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، هواوی با ثبت دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad، به زودی قصد دارد لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را تحت این دو نشان جدید روانه بازار کند.
هواوی طیف گسترده‌ای از محصولات مصرفی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. تاکنون این شرکت چینی لپ‌تاپ و تبلت‌های خود را با برند «میت» معرفی می‌کرد و اکنون با توجه به نام تجاری ثبت شده به نظر می‌رسد لپ‌تاپ و تبلت‌های هواوی در آینده با برند جدیدی معرفی خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، نسل سوم ایرپاد و سرویس جدید HiFi برای اپل موزیک که امکان استریم آهنگ‌های باکیفیت‌تر را فراهم می‌کند، رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تمام هزینه‌های مربوط به پروژه‌ای به نام «DOGE-1 Mission to the Moon» قرار است از طریق دوج کوین پرداخت شود. شرکت ژئومتریک انرژی (GEC) قصد دارد با همکاری شرکت اسپیس ایکس ماهواره ۴۰ کیلوگرمی با نام «DOGE-1» را به منظور به انجام رساندن کاوش‌ها و تحقیقات بیشتر در سه ماهه اول ۲۰۲۲ با استفاده از راکت فالکون ۹ به سمت ماه پرتاب کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، گجت‌ها و دستگاه‌های دیجیتال شخصی هر روز با طراحی‌ها و قابلیت‌های متنوعی روانه بازار می‌شوند و از آنجا که موبایل‌های هوشمند محبوب‌ترین آنها هستند، رصد روند به‌روز شدن و سرعت ورود محصولات جدید در این بازار، چشم‌انداز مستندی از وضعیت بازار دیگر دستگاه های دیجیتال پیش‌رو می‌گذارد. هر چه این محصولات زیباتر و کاربردی‌تر می‌شوند، پیچیدگی‌های درون آنها هم بیشتر و بیشتر می‌شود. در حقیقت باید گفت در پشت‌پرده عرضه محصولات دیجیتال جدید، رازهایی نهفته است که نشان از رویکرد تازه شرکت‌های تکنولوژی برای درآمدزایی و البته انحصارطلبی دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

۴۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی شرکت خدمات مالی مسترکارت با عنوان «تمایل مصرف کننده برای پرداخت دیجیتال» شرکت کرده‌اند تمایل به استفاده از ارزهای مجازی برای پرداخت دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش ایبِنا، مسوولان گوگل به خاطر دانلود غیرقانونی کتاب‌های الکترونیکی مجبور به حذف تبلیغات درج شده از سوی کاربران مربوط به کتاب‌های الکترونیکی شده‌اند.
سرویس فروش و خدمات کتاب شرکت گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و از آن زمان تا کنون به گفته مسوولان گوگل بیش از ۱۳۰ میلیون کتاب از این سرویس دانلود و مطالعه شده است. پیش از این مسوولان گوگل اعلام کرده بودند که در پروژه‌ای عظیم در همکاری با کتابخانه‌های بزرگ دنیا در حال اسکن کردن کتاب‌ها و تبدیل آنها به کتاب دیجیتال هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، FCC، از آزادسازی باند فرکانسی 3700-3550 مگاهرتز برای کاربردهای تجاری 5G و دیگر سرویس‌های بی‌سیم پیشرفته به اپراتورهای مختلف در مناطق پورتو ریکو، گوام و ساموآی آمریکا برای نخستین بار خبر داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند