محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، به تازگی رئیس پلیس آگاهی ناجا اعلام کرده که امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه در نرم افزار موبایلی پلیس من فراهم شده است. سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا در این خصوص اظهار کرد: «پلیس آگاهی ناجا در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در جهت کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم کرده که یکی از آن‌ها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری، استعلام خودروهای مکشوفه در نرم افزار موبایلی پلیس من است.»

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش زومیت، کره‌ی جنوبی از این به بعد پاسپورت واکسن کرونا بر پایه‌ی شبکه‌ی بلاک‌چین صادر می‌کند و البته تنها کشوری نیست که چنین کاری انجام می‌دهد.
نخست‌وزیر کره‌ی جنوبی ماه قبل گفت این کشور قصد دارد از طریق یک اپلیکیشن موبایل، پاسپورت واکسن بر اساس شبکه‌ی بلاک‌چین صادر کند. حال این کشور به چند کشور دیگری ملحق می‌شود که چنین ایده‌ای در سر دارند. به‌ لطف پاسپورت دیجیتال، مردم به‌راحتی می‌توانند ضمن اطمینان از مبتلا نبودن به ویروس کرونا، سفر بین‌المللی انجام بدهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، ایلان ماسک یکی از بزرگترین طرفدارهای رمزارزها محسوب می‌شود که با توییت‌هایش توانست قیمت دوج کوین را افزایش دهد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند حضور مدیرعامل تسلا در برنامه SNL موجب افزایش قیمت این رمزارز شود، عکس این اتفاق رخ داد.
دو هفته پیش مشخص شد که امروز ایلان ماسک میزبان برنامه SNL خواهد بود. همین خبر کافی بود تا قیمت دوج کوین افزایش پیدا کند و علاقه‌مندان به این رمزارز با انتظار حضور ماسک در SNL، به خرید دوج کوین ادامه دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش زومیت، به‌روزرسانی فرم‌ور کامپیوترهای سرفیس لپ تاپ 1، سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس لپ تاپ 4 و سرفیس استودیو نسل اول با هدف بهبود ثبات سیستم منتشر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اپل «استلا لو»، مدیر سابق شرکت سیسکو را به عنوان معاون جهانی ارتباطات شرکتی خود منصوب کرد. او به طور مستقیم به تیم کوک پاسخ خواهد داد و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صندلی آن از اکتبر سال ۲۰۱۹ در اپل خالی بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش همکاران سیستم، مدیران دو شرکت بزرگ فناوری جهان با اصالت هندی به نام‌های «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل و «شانتانو ناراین» مدیرعامل ادوبی به کمیته راهبری «گروه ویژه جهانی پاسخ به همه‌گیری کرونا» پیوستند تا از این طریق بتوانند به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور هند کمک کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش زومیت، فیسبوک اجازه‌ی انتشار تبلیغات سیگنال را روی اینستاگرام صادر نکرده است. سیگنال در این تبلیغات گفته بود که فیس بوک چه داده‌هایی از کاربران جمع‌آوری می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

صنعت خودروسازان آمریکا و اتحادیه کارگران خودروساز از کنگره آمریکا خواسته‌اند دولت را وادار کند تا برای تولید و تامین نیمه‌هادی‌های مورد نیاز چندین میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شورای سیاستگذاری خودرویی آمریکا از کنگره خواسته است تولید نیمه هادی مورد نیاز صنعت خودروسازی در ایالات متحده را در اولویت قرار دهد تا تولیدکنندگان بتواند سهم عادلانه‌ای از بازار تراشه داشته و نیازهای مشتریان را پاسخ دهند.

ادامه مطلب