محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئولیت در حمله سایبری به شرکت سولارویندز را تکذیب کرد اما گفت از این که آمریکا و انگلیس سرویس جاسوسی روسیه را عامل چنین حمله پیشرفته ای می دانند حس خوشایندی داشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اپل در زمینه امنیت و حریم خصوصی چشم‌پوشی‌های زیادی در چین داشته تا همچنان بتواند به ساخت و فروش محصولات خود در این کشور ادامه دهد. این شرکت ظاهرا به ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران چینی در سرورهای محلی می‌پردازد و به درخواست چین اپ‌هایی را که مخالف قوانین این کشور هستند، سانسور می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اینتل از راه‌حل جدیدی برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد که «Optane Memory H20 با حافظه SSD» نام دارد و همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، با نسل جدید حافظه SSD هیبریدی مجهز به حافظه و SSD روبه‌رو هستیم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش زومیت، گفته می‌شود محصولات جانبی برند مجیک اپل با رنگ خاکستری فضایی (Space Gary) دیگر به‌ فروش نمی‌رسند.
چندی پیش اپل با به‌روزرسانی فهرست محصولاتش، گزینه‌های خرید برخی از پیکربندی‌های آی‌مک پرو را به‌شدت محدود کرد. گفته می‌شد این امر به‌ دلیل توقف تولید و فروش آخرین واحدهای آی‌مک پرو انجام شده است. حال شواهد حاکی از آن است که محصولات جانبی اپل با برند مجیک دیگر به رنگ خاکستری فضایی (Space Gary) در دسترس نخواهند بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، امروز شاهد اضافه شدن تبلیغی به اپلیکیشن اپل موزیک بودیم که احتمالا به راه‌اندازی سرویس HiFi اشاره می‌کند. حالا لوگوی جدیدی برای قابلیت استریم Lossless در وب‌سایت اپل موزیک مشاهده شده که به شایعات قبلی دامن می‌زند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

شرکت ایسوس بعد از عرضه لپ تاپ‌های زفیروس جی ۱۵ و جی ۱۴ سری راگ دو مدل جدید ۱۶ و ۱۷ اینچی از این لپ تاپ ها را عرضه کرده است.
به گزارش انگجت، مدل ۱۶ اینچی با نام کامل زفیروس ام ۱۶ دارای نمایشگر ۱۶ اینچی فوق دقیق است و مدل ۱۷ اینچی نیز زفیروس اس ۱۷ نام دارد.
هر دو لپ تاپ مجهز به پردازنده‌های مرکزی قدرتمند سری اچ اینتل و نیز پردازنده‌های گرافیکی سری آر تی ایکس ۳۰ ان ویدیا هستند. زفیروس ام ۱۶ و ای ۱۷ به ترتیب قابلیت نصب پردازنده‌های آرتی ایکس ۳۰ ۷۰ و ۳۰۸۰ را نیز دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

دولت آمریکا و شیائومی برای خارج کردن این شرکت چینی از لیست سیاهی که در دوران ریاست جمهوری ترامپ ایجاد شده بود، به توافق رسیدند.
پس از این که وزارت دفاع دولت ترامپ با صدور فرمانی، شیائومی را به عنوان شرکت مرتبط با ارتش چین معرفی کرد و در نتیجه شیائومی از بازارهای بورس آمریکا حذف شد، این غول تلفن هوشمند چینی از دولت آمریکا شکایت کرد. طبق اظهارنامه تنظیم شده برای دادگاههای آمریکا، وزارت دفاع آمریکا اکنون موافقت کرده است که نام این شرکت از فهرست مذکور خارج شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش پیوست، لپ‌تاپ میت‌بوک D14 نسخه اینتل از سری لپ‌تاپ‌های میت‌بوک در بازار ایران عرضه شده است. مشخصه اصلی این سری از لپ‌تاپ‌ها طراحی مینیمال، نمایشگر با حاشیه اندک، قدرت پردازشی بالا و شارژدهی بادوام است.

ادامه مطلب