محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش مهر، در هفته‌های اخیر فعالان حوزه کسب و کارهای فضای مجازی با انتقاد از عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپها، خواستار اعلام اسامی شرکت‌های دریافت کننده وام از سوی این صندوق شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

محسن شریفی کارشناس نجوم در گفتگو با مهر اظهار داشت: ماه گرفتگی کاملی که تحت عنوان ماه خونی در تاریخ فردا ۲۶ می رخ می‌دهد تنها در اقیانوس آرام شمالی و جنوبی قابل رویت است و فقط اهالی ساکن در خشکی‌های این منطقه می‌توانند این ماه گرفتگی را رصد کنند.
وی با بیان اینکه در این ماه گرفتگی ماه در سایه کامل زمین قرار می‌گیرد، گفت: به دلیل اینکه این ماه گرفتگی به صورت کامل است، سرخ‌رنگ دیده می‌شود به همین دلیل از آن به عنوان «ماه خونی» یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش مهر به نقل از ورج، طبق گزارشی جدید، شورای حل اختلاف نروژ به شرکت خودروسازی تسلا دستور داده به هریک از مالکان خودرهایش در نروژ ۱۶ هزار دلار غرامت بپردازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، وان‌پلاس از جدیدترین تلویزیون خود تحت سری Y در هند رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس تی‌وی ۴۰Y1 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید تی‌وی ۹.۰ و صدای دالبی مجهز شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، دامنه مانیتورهای هوشمند سامسونگ در حال گسترش است. این شرکت آبان پارسال از مانیتورهای هوشمند M5 و M7 با اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی رونمایی کرد و حالا دو اندازه جدید از این محصولات را معرفی کرده که یکی بزرگ‌ترین و دیگری کوچک‌ترین مانیتور هوشمند تاریخ این شرکت است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، هواوی به تازگی با رونمایی رسمی از مانیتور 34 اینچی MateView GT محصولی چشمگیر و رده‌بالا را به کاربران عرضه کرده است. اما برگ برنده مانیتور هواوی MateView GT در بازار پررقابت کنونی چیست و چه امکانات متفاوتی برای ارائه به گیمرها دارد؟ طراحی بی‌بدیل طراحی مانیتور HUAWEI MateView GT از برند موفق Mate الهام گرفته شده است. این مانیتور بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار، از یک زبان طراحی ساده اما شیک بهره می‌برد که به خوبی نمایانگر قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳ خرداد

چهار نماینده آمریکایی در نامه ای به مدیر ارشد اجرایی اپل خواهان ارزیابی دوباره روابط این شرکت با دولت چین شده اند.
به نقل از اپل اینسایدر، ۴ نماینده کنگره آمریکا طی نامه‌ای به تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل خواستار آن شدند که شرکت کسب وکار خود با چین را دوباره ارزیابی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ که چند روز پیش نام تجاری «زد رول» را ثبت کرده بود، حالا نام دیگری از این خانواده را به ثبت رسانده است. کره‌ای‌ها این بار نام «زد اسلاید» را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند