محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

یکی از بنیان‌گذاران Apple، آقای Steve Wozniak به تازگی دانشگاهی به نام Woz U راه‌اندازی کرده است. این دانشگاه آنلاین محلی خواهد بود برای تحصیل افرادی که در صنعت تکنولوژی امروز به دنبال شغل می‌گردند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

طراح پیشرو کمپانی Apple، جانی آیو، در مصاحبه با روزنامه نگار یک نشریه‌ی ژاپنی، دیدگاه خود را در مورد توسعه‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند iPhone اعلام کرد. وی به این نکته اشاره کرد که پس از عرضه ی iPhone X، عصر جدیدی برای محصولات این کمپانی آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

به گزارش ایتنا از کسپرسکی آنلاین، بارهای بار در مورد بک‌آپ گیری، اهمیت آن و البته به موقع انجام دادن آن مقاله نوشته‌ایم و لزوم به کارگیری آن را تاکید کرده‌ایم. با این حال بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که بک‌آپ گیری عملیاتی پیچیده است و بک‌آپ گیری روزانه، هفتگی و ماهانه را به وقت های دیگر موکول می‌کنند. اما به راستی چگونه باید بک‌آپ گیری کرد؟ چه چیزهایی بایستی بک‌آپ گیری شوند؟ بک‌آپ های گرفته شده در کجا ذخیره خواهند شد؟ ما دستگاه‌های هوشمند بسیاری داریم اما متاسفانه هیچ گاه زمانی برای بک آپ گیری از اطلاعات درون آنها نداریم و به همین دلیل است که اغلب بک آپ گیری به تعویق می‌افتد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر

Dell با هدف ادغام کردن محصولات و خدمات در سراسر شرکت، بخش جدید اینترنت چیزها را راه‌اندازی کرد. هدف دیگر شرکت سرعت بخشیدن به پیاده‌سازی‌ها و اجرای خدمات است و قصد دارد برای تحقیق و توسعه‌ی این بخش مبلغ یک میلیارد دلار در طی سه سال آینده سرمایه‌گذاری کند. این بخش جدید در داخل Dell Technologies با همکاری Ray O’farrell مدیر ارشد فناوری VMware اجرا خواهد شد. اولین ماموریت وی نیز توسعه‌ی محصولات و خدمات IoT در سراسر شرکت و توسعه‌ی فناوری‌های جدید است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر

امروز پلتفرم جدیدی برای تاکسی ربات‌های کاملا اتوماتیک Pegasus، توسط نمایندگان NVIDIA ارائه شد. در طول مراسم رونمایی از این محصول، نماینده‌ی این کمپانی افزود، این پلتفرم درجهان در نوع خود بی‌نظیر است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

سخت است که شرکتی بخواهد مجموعه‌ای در سان‌فران‌سیسکو و یا لس‌آنجلس دائر نماید و خبر آن در جایی منتشر نشود. شرکت Snap به تازگی اقدام به ساخت دفتر تحقیق و توسعه‌ای در ایالت یوتای آمریکا کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

Waymo در حال کار با تعدادی از سازمان‌ها بر روی کمپین آموزشی خودران جدیدی برای کمک به پاسخ به سوالات عمومی مطرح در مورد فناوری‌ها و وسایل اتوماتیک است. این برنامه به منظور ارائه‌ی اطلاعاتی است که برای پاسخگویی به سوالاتی چون "آیا خودروهای خودران امن هستند؟" و "چگونه آن‌ها می‌دانند چه باید بکنند؟" به راحتی قابل دسترس باشند. این همکاری شامل مشارکت سازمان‌هایی چون Mothers Against Drunk Driving، the National Safety Council، the Foundation for Blind Children و چند مورد دیگر است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

درحالیکه اکثر تو‌ئیت‌ها خواندنی‌هایی سریع هستند، تعداد زیادی از افراد مایل به ذخیره کردن موارد با ارزش برای بررسی دقیق‌تر آن‌ها هستند. بنابراین و پس از دریافت درخواست‌هایی فراوان مبنی بر قابلیت "Save for Later"، شرکت Twitter در نهایت شروع به توسعه‌ی ابزار نشانه (Bookmarking) در طول فعالیت‌های سالانه‌ی Hack Week خود نمود. Jesar Shah، مدیر محصول توییتر این ویژگی را بر روی پلتفرم شرکت اعلام کرد و نسخه‌ی نمایشی سریعی از نمونه‌ای اولیه که در این رویداد ایجاد کرده‌اند را ارسال کرد.

ادامه مطلب