محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

کارشناسان اطلاعاتی را در مورد اقدامات ضروری در مواجعه با آتش سوزی دستگاه های تلفن همراه به اشتراک گذاشته اند. این توضیحات در پی اتفاقات اخیر و گزارشات زیادی از آتش سوزی گوشی های هوشمند کاربران منتشر شده است. حال متخصصان توضیح داده‌اند در صورت آتش سوزی دستگاه چه اقداماتی باید انجام شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۴ مهر

کمپانی Samsung، پیشرو در صنعت و تکنولوژی روز دنیا باز هم کاربران خود را با محصولی جدید مبهوت خواهد کرد. گزارش ها حاکی از این است که این بار نمایندگان کمپانی پتنت جدیدی را برای تلویزیونی با صفحه نمایش قابل انعطاف در سازمان ثبت اختراعات به ثبت رسانده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

غول تجارت الکترونیک Shopify در حال آماده‌سازی خود برای ارائه‌ی سرویسی بر روی Instagram می‌باشد. این فروشگاه اینترنتی قصد دارد قابلیت خرید خود را بر روی سرویس Instagram پیش از رسیدن به موعد تعطیلات سال نوی میلادی برای عده‌ای از فروشندگان فراهم آورد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

شعبه ی آسیایی شرکت Sony اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از PlayStation VR در ژاپن عرضه خواهد شد. بر اساس این گزارش، محبوب ترین هدست واقعیت مجازی جهان که قرار است با شماره سریال CUH-ZVR2 به کاربران عرضه شود، دارای چندین مزیت نسبت به نسخه ی قبلی خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۱ مهر

مدیرعامل پیشین Intel، آقای Paul Otellini در سن ۶۶ سالگی درگذشت. Otellini با سابقه‌ترین کارمند Intel بود که روح سیلیکون در خون‌های وی جاری بود. وی در ماه می ۲۰۰۵ به عنوان مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت نیمه‌هادی جهان منصوب شد و تا هنگام بازنشستگی، یعنی تا سال ۲۰۱۳ به کار خود در این شرکت ادامه داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۱ مهر

کاربران شهرهای مشخصی تا پایان پاییز سال جاری احتمالا نخستین تجربه‌ی استفاده از سرویس وسائل نقلیه‌ی خودران Waymo را خواهند داشت. طبق اخبار منتشر شده، Google قصد دارد سرویس وسايل نقلیه‌ی خودران خود را سرانجام در دسترس عموم قرار دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۱ مهر

به گزارش Recode، این انتصاب‌ها احتمالا در جلسه‌ی هیأت‌مدیره اتفاق می‌افتد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها می‌توانند در مورد مسائل مربوط به مدیریت رای بیاورند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند