محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

برخلاف آن چه که اکنون تصور می‌شود، بحران اوبر از مدت ها پیش آغاز شده است. می توان گفت آغاز این بحران ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکل گرفت. هنگامی که مدیر عامل این کمپانی در تیم مشاوران ترامپ ظاهر شد. مخالفان این جهت گیری سیاسی با راه اندازی کمپینی با نام DeleteUber#، از کاربران خواستند تا با حذف اپلیکیشن این تاکسی آنلاین، مخالفت خود را با تراویس گالانیک، مؤسس و مدیرعامل پیشین این شرکت اعلام کنند. در واقع اولین بحران برای این کمپانی کاهش مشتری و جاماندن از رقابت با همتای خود یعنی Lyft آغاز شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

به گفته‌ی دانشمندانی از ایالات متحده، عسل یک محصول ایده آل است که می‌تواند همانند یک قرص جادویی برای بدن انسان مفید باشد. بر اساس تحقیقات این دانشمندان، خوردن یک قاشق عسل در طول روز می‌تواند به میزان قابل توجهی در بهبود سلامت فرد موثر باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

امروز پلتفرم Google Cloud اعلام کرد از برخی از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند Nvidia بر روی موتور محاسبات Google پشتیبانی می‌کند. برای شروع این شرکت پردازنده‌های گرافیکی Nvidia K80 را که در حال ساخت هستند، در دسترس قرار می دهد. در عین حال این شرکت پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia P100 در حالت بتا را نیز همراه با مدل جدید قیمت‌گذاری پایدار راه‌اندازی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

در جریان برگزاری اخیر انجمن Bloomberg Global Business، یکی از پدران Microsoft، بیل گیتس از موضوعی یاد کرد که وی برای سال های زیادی آن را تحمل می‌کند. این میلیاردر یک بار دیگر از ترکیب Ctrl-Alt-Del برای کاربران Windows عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

مطمئنا شما هم مانند دیگر انسانهای این کره‌ی خاکی به سفر کردن و مسافرت علاقه دارید و اینکه ممکن است گهگاهی ضرورت وجود یک یا چند وسیله را در طول سفر احساس کنید. مسافرت با همه ی لذت هایش، گاهی اوقات باعث می شود که فرد افسوس در خانه بودن را بخورد. برای مثال چند بار برای شما پیش آمده که در طول سفر شارژ گوشیتان تمام شده و آرزو می کردید کاش در خانه بودید و تنها با اتصال سیم شارژر گوشی خود را برای ادامه ی مکالمه شارژ نمایید. البته این سختی ها در گذشته بیشتر احساس می شد و با پیشرفت تکتولوژی روز به زندگی و سفر آسان تر از قبل می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

Nvidia در روز جاری اعلام داشت که در حال صحبت برای پیش سفارش دستگاه گیرنده ی دیجیتال تلویزیون Shield TV، به قیمت 180 دلاری با 16 گیگابایت حافظه است. این سفارش جدید حدود 20 دلار ارزان‌تر از نمونه‌ی قبلی است که نشان‌دهنده‌ی تلاش این شرکت برای باقی ماندن در بازار رقابت است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

این راز بر کسی پوشیده نیست که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده‌ی آمریکا در سال 2016، Google به دنبال "چگونگی جابجایی به کانادا" است. بنابر گزارشی از Axios، حالا اطلاعات جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه استارتاپ‌های کانادایی بیش از گذشته برای کارگران آمریکایی جذاب هستند. MaRS، قطب نوآوری در تورنتو، از استارتاپ‌های داخل شهر این سوال را پرسیده که آیا آن ‌ها شاهد نوسان شدیدی در درخواست‌های کارگران آمریکایی از نوامبر گذشته بوده‌اند و یا خیر؟ و جالب است که پاسخ 62 درصد از آن‌ها به سوال مطرح شده مثبت بوده و اینکه این افزایش تقاضا از آمریکا تاکنون بی‌سابقه بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

Twitter بار دیگر اقدام به استخدام نیروی با سابقه‌ی اجرایی Google در شرکت خود کرده است. Patrick Pichette که از سال ۲۰۰۸ تا تابستان ۲۰۱۵ به عنوان رئیس ارشد مالی در Google مشغول به کار بوده، به زودی به Twitter ملحق خواهد شد.

ادامه مطلب