محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

به گزارش رویترز، روز دوشنبه شخصی از بخش تحقیق و پژوهش گوگل به رویترز گفت، این شرکت کشف کرده است که کارشناسان روسی ده‌ها هزار دلار برای تبلیغات بر روی محصولات YouTube، Gmail، و Google Search با هدف تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، خرج کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

اتمام سریع شارژ باتری یکی از مشکلات اصلی گوشی های هوشمند مدرن است. در این رابطه می‌خواهیم به چند نکته‌ی موثر در مورد صرفه‌جویی در مصرف باتری و افزایش مدت زمان کار با گوشی بدون شارژ مجدد دستگاه، در طول روز اشاره کنیم.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۹ مهر

یکی از بنیانگذاران شبکه‌ی اجتماعی "VKontakte" و خالق مشهور تلگرام، پاول دوروف در روز تولد 33 سالگی‌اش در مصاحبه ی با نشریه‌ای از کاربران خود خواسته است تا شیوه‌ی سالمی را برای زندگی خود انتخاب کنند. هفت فرمان دوروف امروز در شبکه ی اجتماعی کاربران "VKontakte" به اشتراک گذاشته شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

SpecialEffect موسسه‌ی خیریه‌ای مستقر در بریتانیا است که به افراد با ناتوانایی‌های جسمی کمک می‌کند تا گیم‌های ویدئویی بازی کنند. در رویداد جمع‌آوری کمک مالی شرکت در هفته‌ی گذشته، مبلغ بودجه‌ی 391470 دلار از طرف شرکت برای این کار اختصاص داده شد، این مبلغ بسیار بیشتر از هدف انجمن یعنی 130460 دلار بود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

امروز شبکه‌ی اجتماعی محبوب Instagram هفت ساله شد. سال 2010 بود که کوین سیستروم سرویسی راه اندازی کرد که در آن کاربران می توانستند تصاویر شخصی خود را به اشتراک بگذارند. این ایده از نظر خیلی ها یک ایده ی معمولی بود و هیچ کس باور نمی‌کرد که روزی بتواند به یک شبکه ی ارتباطی در سراسر جهان تبدیل شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

توسعه دهندگان Facebook به تازگی ویژگی جدیدی را به این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار افزوده اند که می‌تواند به شناسایی اخبار جعلی منتشر شده در این شبکه کمک کند. این مورد دکمه‌ی جدید fake نام دارد و کاربر در صورت کلیک بر روی آن می‌تواند محتوای مطلب را بر اساس دسته بندی های ارائه شده، انتخاب کند. این گزینه در ذیل تصویر یا خبر قرار گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

رزرو اتاق در Airbnb؟ به زودی شما می‌توانید یک میز یا اتاق کنفرانس را در نزدیکی محل WeWork داشته باشید.
دو استارتاپ بسیار با ارزش فناوری در حال همکاری تیمی به امید جذب مسافران با هدف‌های تجاری از هتل‌ها هستند. افرادی آشنا با این پروژه گفتند: Airbnb Inc قصد دارد از روز پنج‌شنبه برنامه‌ی آزمایشی را با WeWork Cos شروع کند تا برای مسافران امکانات رفاهی که در مراکز تجاری هتل‌ها معمول هستند، همچون یک میز کاری، Wi-Fi، چاپگرها و اتاق‌های کنفرانس فراهم کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت اینترنتی Google و شبکه‌ی مشهور Discovery قصد دارند تا پروژه‌ی منحصر به فرد جدیدی را مشترکا آغاز نمایند. بر این اساس قرار است تا در آینده‌ای نزدیک کاربران از مجموعه‌ای با 38 سفر مجازی لذت ببرند.

ادامه مطلب