محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۵ خرداد

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، شرکت هوآوی پس از قرار گرفتن این شرکت در لیست سیاه تجارت با شرکت‌های آمریکایی قصد دارد محصولات اینترنت نسل پنجم خود را در معرض تست هکرها قرار دهد تا بتواند اعتماد عمومی را نسبت به محصولات خود جلب کند.
روزنامه ساندی تلگراف در یادداشتی اعلام کرد که این شرکت در حالی این آزمایش را می‌گذراند که امکان تطمیع ۱۰۰ متخصص آی‌تی که در این تست داوری را به عهده دارند، توسط چین وجود دارد تا بتواند تدابیر امنیتی شرکت‌های رقیبش همچون نوکیا و اریکسون را نیز به چالش بکشاند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پی حمله اینترنتی یک گروه خرابکار به سامانه‌ سازمان، اعلام کرد که امنیت کامل تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان محرز است و جای هیچ نگرانی نیست.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما سردار غلامرضا جلالی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با برشمردن تهدیدهای سایبری و امنیت شبکه افزود: در حوزه این تهدیدات به توانمندی‌های قابل توجهی رسیده‌ایم و این نوع از حملات را می‌توانیم به آسانی دفع کنیم.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت بررسی مرکز افتا، این پژوهشگر در ده ماه گذشته در مجموع ۸ اکسپلویت را منتشر کرده که اکثر آن‌ها مربوط به آسیب‌پذیری‌های افزایش دسترسی در ویندوز بوده است. این پژوهشگر در حساب گیت‌هاب خود کدهای اثبات مفهومی (PoC) پنج آسیب‌پذیری روز صفر را قرار داده است که به صورت عمومی قابل بهره‌برداری هستند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲ خرداد

«تِک‌کرانچ» شب گذشته اعلام کرد یکی از پایگاه‌های داده بزرگ شامل اطلاعات بیش از ۴۹ میلیون مشترک، اینفلوئنسر، سلبریتی و برندهای مشهور باز بوده و برای هکرها در دسترس بوده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش صبحانه آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد ۲ مقام مسئول ناجا در ۲ استان مهم کشور یعنی اصفهان و فارس با ارسال بخشنامه هایی برای اصناف و اتحادیه های استان مربوطه، متذکر شده اند هرگونه خرید و فروش ارز دیجیتال تلگرام با نام «گرام» ممنوع است.

ادامه مطلب