محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش درحالیکه گوگل قبلا اعلام کرده بود چهارشنبه، سوم ژوئن ۲۰۲۰ اندروید ۱۱ را منتشر می کند اما آن را به تعویق انداخت.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این خبر با انتشار توئیتی از سوی اکانت رسمی توسعه دهندگان اندروید اعلام شد که در آن نوشته شده بود: از اینکه درباره اندروید 11 برایتان بگوییم بسیار هیجان زده هستیم اما حالا زمان جشن گرفتن آن نیست.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اریک یوآن، مغز متفکر پشت اپلیکیشن ویدیوکنفرانس زوم که این روزها نام آن، بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده، به دنبال انتقاد کاربران از وجود برخی مشکلات و باگ‌های مربوط به امنیت و حریم شخصی، از کاربران این پلتفرم عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، بعد از اقدام گوگل مبنی بر فراهم کردن دسترسی رایگان کاربران به اپلیکیشن ویدیوکنفرانس گوگل میت، میزان دانلود این اپلیکیشن رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، این قابلیت امکان دسته‌بندی تب‌ها را به کاربر می‌دهد.
گوگل به تازگی قابلیتی جدید تحت عنوان Tab Groups را مرورگر کروم خود اضافه کره که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تب‌های مختلف را به در یک گروه دسته‌بندی کرده و برای سهولت در دسترسی، برای آن‌ها نام یا حتی رنگ انتخاب کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

طراحان نرم‌‌فزار ویدئوکنفرانس زوم قصد دارند قابلیت‌های امنیتی این نرم افزار را تقویت کنند تا از حملات و مزاحمت‌های مکرر هکری جلوگیری کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اپلیکیشن‌های رایگان زوم و اسکایپ رقیب تازه‌ای پیدا می‌کنند؛ گوگل میت (Google Meet) که ابزار حرفه‌ای ویدیو کنفرانس شرکت گوگل محسوب می‌شود به زودی به صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

به گزارش وب‌سایت nterprisetalk، شرکت گوگل به منظور کمک به محققان، کارشناسان علوم داده و تحلیلگران برای مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا موسوم به COVID-19 از طرح جدیدی با نام COVID-19 Public Datasets رونمایی کرد. این طرح میزبان مجموعه‌ای از داده‌های عمومی است که به بحران شیوع کرونا مربوط می‌شود دسترسی به داده‌ها و تحلیل آنها را برای محققان آسان می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

به گزارش فارس، در شرایطی که اکثر کاربران اینترنت برای تسهیل ارتباطات و برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس از نرم افزار زوم استفاده می‌کنند، اسکایپ قصد دارد با ارائه خدمات تازه با آن رقابت کند.

ادامه مطلب