محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۱ شهريور

به گزارش مهر به نقل از رویترز، شرکت هواوی تصمیم دارد سال آینده سیستم عامل هارمونی را به عنوان جایگزینی برای اندروید در موبایل هایش عرضه کند. این در حالی است که این شرکت چینی قصد دارد با تحریم های آمریکا مقابله کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش مهر، گوگل سرانجام نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید ۱۱ را که می‌تواند بدون نیاز به نرم افزار اضافی تصاویر نمایشگر را ضبط کند، عرضه کرد.
به نقل از انگجت، نسخه فعلی سیستم عامل اندروید به طور آزمایشی در ماه ژوئن عرضه شده بود و قرار است از امروز به طور عمومی عرضه شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۷ شهريور

به گزارش دیجیاتو، برخی کاربران باگی را در ابزار Optimize Drives ویندوز ۱۰ شناسایی کرده‌اند که می‌تواند بر طول عمر حافظه‌های SSD تأثیر منفی بگذارد. حال مایکروسافت ضمن تأیید این باگ از انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری برای آن خبر داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ مرداد

سامسونگ فهرستی از محصولاتی منتشر کرده است که به‌جای دو سال، از سه‌ سال، پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند بود.
پس از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ مشخص شد که پرچم‌داران جدید شرکت کره‌ای به مدت سه سال آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد و این یعنی دارندگان سری نوت ۲۰ قادر به تجربه سه سیستم‌عامل بعدی اندروید خواهند بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل تقریباً یک ماه پس از انتشار iOS 13.6، آپدیت 13.6.1 و همچنین iPadOS 13.6.1 را برای تمام کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات مربوط به نوتیفیکیشن‌های اپ ردیابی تماس کرونا (Exposure Notifications) و همچنین باگ سبز شدن نمایشگر در برخی آیفون‌ها را رفع می‌کند.

ادامه مطلب