محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، به نظر مشکلات iOS 13 به این زودی‌ها دست از سَر از اپل برنخواهد داشت چراکه اخیرا برخی از کاربران گوشی‌های آیفون از بروز مشکل در ویژگی‌ هات اسپات دستگاه خود خبر داده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۵ فروردين

آن دسته از کاربران گوشی آیفون که دوست دارند از ابتلا یا عدم ابتلای خود به کرونا مطمئن شوند، می‌توانند از دستیار صوتی هوشمند اپل یعنی سیری استفاده کنند.
به نقل از سی ان بی سی، اپل سیری را به روز کرده تا کاربران با پاسخ دادن به تعدادی سوال چند مرحله‌ای دریابند آیا به ویروس کرونا مبتلا هستند یا خیر.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، این ابزار ویدئو کنفرانس مبتنی بر کلود تنسنت میتینگ نام دارد و امکان حضور همزمان ۳۰۰ نفر را در جلسات ویدئو کنفرانس به طور رایگان فراهم می‌آورد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، پوش‌نوتیفیکیشن اندروید (Android Push Notofication)، ابزاری است که اگر هوشمندانه از آن استفاده کنید، نتایج خارق‌العاده‌ای را برای شما در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

به گزارش همکاران سیستم، به گزارش بیزنس‌اینسایدر مایکروسافت به واسطه مجموعه «آفیس 365» بزرگترین بازیگر عرصه نرم‌ افزارهای سازمانی در جهان محسوب می‌شود. با این وجود گوگل به سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است. این شرکت بزرگ توسعه دهنده خدمات جست‌وجوی اینترنتی به تازگی اعلام کرد مجموعه G Suite آن که خدماتی نظیر سرویس پست الکترونیکی جیمیل، سرویس ذخیره سازی گوگل درایو، سرویس گوگل داکس و گوگل میت را تحت پوشش قرار می‌دهد بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ اسفند

به گزارش دیجیاتو، کمتر زمانی پیش آمده که کاربران ویندوز ۱۰ بدون دردسر و به سادگی آپدیت‌های جدید را روی سیستم خود نصب کنند. آپدیت KB4535996 نیز به سان دیگر آپدیت‌های ویندوز ۱۰، مشکل دارد. شاهکار جدید مایکروسافت این بار از ابتدا نصب نمی‌شود یا اگر هم بشود، کامپیوتر شما را به زانو در می‌آود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 11 برای محصولات خانواده پیکسل منتشر شد. تمرکز گوگل در این نسخه روی فناوری‌های آینده از جمله اینترنت 5G بوده است.

ادامه مطلب