محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش ایسنا، به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی پیش نمایش گوگل برای توسعه دهندگان اندروید ۱۱ از جدیدترین قابلیتهای احتمالی این نسخه جدید از سیستم عامل محبوب اندروید خبر داده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ فروردين

به گزارش دیجیاتو، قرار بود مایکروسافت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را پایان دهد، اما این کمپانی اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از کارمندان IT، پایان پشتیبانی را با ۶ ما تاخیر آغاز می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

به گزارش کلیک، پیش از این جابه‌جایی و انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی از طریق کابل USB، ایمیل یا شبکه های اجتماعی صورت می‌گرفت اما مایکروسافت و سامسونگ اکنون روش بهتری دارند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش دیجیاتو، امتحان کردن برنامه ها پیش از نصب آنها ایده جالبی است و ظاهراً اپل قصد دارد در آپدیت iOS 14 این قابلیت را امکان پذیر کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

تازه‌ترین به روزرسانی آیفون یعنی iOS 13.4 امکانات جالبی را به دستگاه‌های اپل اضافه می‌کند اما اشکالات iOS 13.4 حالا سروصدای کاربران را در آورده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش زومیت، اپل در به‌روزرسانی جدید مرورگر سافاری، فناوری ITP را ارتقا داده و قابلیت ردیابی کاربران را با داده‌های Fingerprinting مسدود کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش آی تی ایران، حالا میتوان یک کیبورد یا ماوس را به آی پد متصل کرد.
اپل حالا سیستم عامل آی او اس ۱۳.۴ را به همراه iPadOS 13.4 عرضه کرده که شامل اضافه شدن پشتیبانی آی‌پد از ماوس و ترک‌پد ، به اشتراک گذاشتن فولدر در آی‌کلاد درایو و همچنین ۹ ایموجی استیکر جدید است.

ادامه مطلب