محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

به گزارش زومیت، مایکروسافت در بخش توضیحات جدیدترین به‌روزرسانی ویژوال استودیو کد (نسخه‌ی ۱٫۵۰) اعلام کرد این نسخه از اپلیکیشن، از رزبری پای و کروم‌بوک‌های آرم پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۰ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، بدون اطلاع قبلی اکانت‌های برنامه‌نویسان ایرانی در این سرویس مسدود شده است. شرکت گیت‌لب با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، دسترسی کاربران ایرانی به سایت خود را مسدود کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت هواوی با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی (AI) و فرصت‌های نامحدودی که به‌واسطه‌ی آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، در حال ترکیب کردن زندگی واقعی و امکانات مجازی جدید است. هواوی می‌خواهد برای مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان بیشتری این امکان را فراهم کند تا به دنیایی هوشمند دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۸ مهر

سامسونگ سرویس OneDrive مایکروسافت را به عنوان جایگزین سرویس کلاد خود معرفی کرد.
برای خیلی از کاربران سرویس کلاد سامسونگ، مشخص بود که این سرویس عمری طولانی نخواهد داشت. سامسونگ اخیرا اعلام کرد که سرویس ذخیره‌سازی کلاد آن به‌زودی قابلیت همگام‌سازی آلبوم تصاویر و ذخیره‌ی اطلاعات موجود در My Files را از دست خواهد داد. کاربران باید منتظر غیرفعال شدن این قابلیت‌ها در تاریخ ۳۰ ژوئن سال آینده (۹ تیر ۱۴۰۰) باشند. درنتیجه، سامسونگ هر نوع ‌داده‌‌ی مربوط به همگام‌سازی گالری و درایو را که روی حساب‌های کلاد باقی‌ مانده باشد، حذف خواهد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۴ مهر

گوگل قابلیت جدیدی را عرضه کرده که کاربران را از منتظر ماندن پشت خط تلفن خلاص می کند.
این قابلیت که Hold for Me یا "برای من منتظر بمان" نام دارد، هنگامی که کاربر ناچار است به یک پیام ضبط شده یا آهنگی که به جای صدای بوق پخش می شود گوش کند، قابلیت مفیدی خواهد بود. قابلیت Hold for Me به جای کاربر پشت خط منتظر می ماند و با استفاده از برنامه دستیار گوگل هنگامی که طرف مقابل جواب تلفن را می دهد، صدای انسانی را تشخیص داده و با ارسال نوتیفیکیشن به کاربر برای مکالمه اطلاع می دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۴ مهر

به گزارش زومیت، به‌نظر می‌رسد گوگل اپلیکیشن پلتفرم ویدئومحورش را برای ویندوز 10 عرضه می‌کند.
گفته می‌شود اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای ویندوز ۱۰ در مایکروسافت استور برای کاربران عرضه می‌شود. کاربری به‌نام Alumia با ارسال عکسی در توییتر، خبر جدید را اعلام و ادعا کرد که اپلیکیشن یوتیوب، اپلیکیشن پلتفرم یونیورسال ویندوز است و وب‌اپلیکیشن پیشرو محسوب نمی‌شود. اپلیکیشن مذکور در حد چند مگابایت است و حجم زیادی ندارد؛ با این حساب، به‌نظر می‌رسد فقط میزبان وب‌سایت یوتیوب باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۰ مهر

به نوشته‌ی همکاران سیستم، پروژه متن باز توسعه زبان برنامه نویسی «جولیا» برای محققان علوم داده نشان داده است که اگر کاربران تصمیم بگیرند این پلتفرم کدگذاری را کنار بگذارند، سراغ کدام یک از زبان‌های برنامه نویسی می‌روند.

ادامه مطلب