ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

‌رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اظهار کرد: هیچ راهی به جز استفاده از فناوری‌های نوین در جهت توسعه‌ی دولت وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، محمدباقر اثنی‌عشری در مراسم افتتاحیه‌ی ششمین نمایشگاه الکامپ در زنجان، گفت: این نمایشگاه مردادماه امسال در شرایطی که نوسانات شدید اقتصادی و بحران‌ها غوغا می‌کرد، در تهران برگزار و به بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور تبدیل شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

کارگروه مشترک سازمان فضایی ایران، پست بانک و پژوهشگاه فضایی برای توانمندسازی صنعت و اقتصاد فضایی تشکیل می‌شود.
به گزارش ایسنا، جلسه‌ی مشترک سازمان فضایی ایران، پست بانک و پژوهشگاه فضایی با حضور دکتر مرتضی براری، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران، دکتر خسرو فرحی، مدیرعامل پست بانک ایران و دکتر حسین صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین پیش‌نویس آزادسازی تعرفه‌ی خدمات بازارهای همراه و ثابت خبر داد و گفت: این پیش‌نویس در صف طرح در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد تا درصورت تایید کمیسیون به اجرا درآید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

به گزارش ایبِنا از رسانه‌ی مالیاتی ایران، محمد مسیحی با بیان اینکه مطابق قانون، مودیان مالیاتی مکلف هستند اظهارنامه‌ی هر دوره مالیاتی را حداکثر ظرف ۱۵ روز بعد از پایان هر دوره تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت کنند، گفت: بر این اساس آخرین مهلت ارسال اظهارنامه‌ی مالیات بر ارزش افزوده‌ی فصل تابستان، ۱۵ مهرماه است؛ لذا مودیان تا پانزدهم مهرماه مهلت دارند اظهارنامه‌ی مربوط به دوره‌ی تابستان را ارایه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

به گزارش ایبِنا، در نامه‌ی محمد شریعتمداری خطاب به اتاق بازرگانی، گمرک، سازمان توسعه‌ی تجارت و وزارت اقتصاد آمده است: قابل توجه آن دسته از دارندگان کارت‌های بازرگانی که کارت خود را در اختیار دیگران قرار دادند، توجه کنند که بر اساس بخشنامه‌‌ی مورخ ۲۷ شهریور ۹۷ وزارت صنعت معدن و تجارت صادرکنندگانی که اقدام به صادرات می‌کنند، باید فاکتور خرید و کارت بازرگانی به اسم یک شخص باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

به گزارش ایبِنا، علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، ‌ اظهار داشت: جلسه‌ی امروز با حضور اعضا و با دستور ادامه‌ی بررسی قانون بانکداری اسلامی برگزار شد و در این جلسه چند ماده دیگر هم از قانون بانکداری اسلامی به تصویب رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

مدیرعامل شرکت بیمه‌ی سامان با تأکید بر تغییر در فرآیندهای سنتی و حرکت به سمت فناوری مدرن، خواستار توسعه‌ی همکاری استارتاپ‌ها در حوزه‌ی کسب‌وکار و مدیریت در توسعه‌ی کانال‌های فروش بیمه‌ای سامان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه، در نشست شورای مدیران این شرکت درباره‌ی توسعه‌ی فرآیندها در فضای دیجیتال از جمله در حوزه‌ی پرداخت خسارت‌های بیمه‌های درمان و بیمه‌های اتومبیل به نکات مهمی اشاره و بر لزوم تمرکز مدیران به همکاری با اینشورتک‌ها Insurtech تأکید کرد.

ادامه مطلب