تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

در این گزارش چندین اپلیکیشین جدید را معرفی می کنیم، که از دید ما جالب بوده اند، و شاید شما نیز از نصب آن ها بر روی گوشی خود لذت ببرید!


• Chaatz

اگر شما نیز از پیام رسان های ساده مثل تلگرام خسته شده اید، چتز برای شما ساخته شده است. با این اپلیکیشن می توانید چت ها را به صورت کمیک استریپ، یا پر از شکلک ببینید و در هنگام چت بازی نمایید. این برنامه روی اندروید و iOS رایگان است.


• Craves

با این برنامه می توانید تصاویر لباس های مورد علاقه تان را آپلود کنید، تا به شما گفته شود که با هر محدوده قیمت لباس های مشابه را کجا می توانید خرید کنید. حالا دیگر می توانید لباس شخصیت های مورد علاقه خود را پیدا کنید و بپوشید. این برنامه روی iOS رایگان است.


• Eraser

این یک بازی هیجانی است که در آن ضمن حرکت باید موانع سر راه خود را پاک کنید، تا به انتهای مرحله برسید. بر خلاف پس زمینه ساده آن، مراحل این بازی (که 70 مرحله دارد) طراحی زیبایی دارد. این برنامه روی iOS رایگان است.


• Fender Tune

فندر که یک کمپانی سازنده تجهیزات گیتار است، اپلیکیشنی طراحی کرده که افراد با هر میزان مهارت در نوازندگی می توانند گیتار خود را به کمک آن تنظیم نمایند. برنامه دو حالت دستی و اتوماتیک دارد. در حالت دستی برنامه خودش یک صدای خاص برای کمک به کوک کردن پخش می کند، و در حالت اتوماتیک شما باید کمی با گیتار تمرین کنید، تا برنامه پس از ضبط صدا و تحلیل آن، برای کوک کردن به شما راهنمایی کند. این برنامه روی iOS رایگان است.


• Mars

این بازی از آن دسته بازی هایی است که توانسته هم طراحی زیبایی داشته باشد، و هم مهیج باشد. با این بازی، سوار بر یک جت پک به عنوان فضانورد یا سایر موجودات به کره مریخ بروید و در این کره سرخ رنگ از خودتان سلفی بگیرید. این برنامه روی اندروید و iOS رایگان است.


• Parfait

پارفیت به شما کمک می کند از خودتان سلفی های بهتری بگیرید. پس از این که چند عکس همزمان از خودتان گرفتید، این برنامه حالت های مختلف (مثل چشم ها و نوع لبخند شما) را آنالیز می کند و بهترین عکس را تعیین می کند. این برنامه روی iOS رایگان است.


• Splitmoji

این اپلیکیشن یک مورد عالی برای ساختن اموجی (emoji) های عالی از صورت شما است. این برنامه با بیشتر پیام رسان ها کار میکند و نیز می توانید ساخته های خود را به قیمت 99 سنت با دیگران به اشتراک بگذارید. این برنامه روی iOS رایگان است.

برچسب هاChaats Fender Tune
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورتکس رباتی اسباب بازی ای است که به بچه ها می آموزد چگونه کد و رمز بسازند