گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۴۲ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ فروردين

برطبق گزارش وال استریت ژورنال: با تحت فشار قرار گرفتن از جانب شرکت سرمایه گذاری آرجوانا کاپیتال (شرکت نظارت بر دستمزد کارمندان زن و مرد در حوزه فناوری) اعلام کرد:
حقوق کامندان زن و مرد در این دو شرکت یکسان است.
این شرکت اطلاعات مربوط به پرداخت را تنها چند روز قبل از پراخت حقوق کارمندان بدست آورده است. فیس بوک و مایکروسافت در اواخر سال 2014 به عضویت شرکت آرجوال کاپیتان مجری نظارت بر میزان دستمزد کارمندان زن و مرد شرکت های حوزه فناوری در آمدند و در اولین گام از این کمپانی ها خواسته شد تا فاصله میزان دستمزد زن و مرد این کمپانی ها کاهش و سپس اطلاعات موثقی از میزان دستمزد های پرداختی منتشر کنند.
ناتاشا لمب، عضو این کمپین اعلام کرد: در صورتیکه شرکتهای فناوری خواهان جذب و حفظ استعداد های برتر هستند باید از زنان در سمت های مدیریتی استفاده کنند زیرا این مورد شرکت ها را رقابتی تر خواهد ساخت. همچنین این شرکت ها موظف به پرداخت میزان دستمزد مساوی بین زنان مردان و ارائه سندی شفاف در مورد روند اجرای این پروسه می باشند.
پیش از این شاخص اقتصادی در خصوص کشورهایی که بالاتری میزان برابری دستمزد زنان و مردان متعلق به کشورهای اروپای شمالی از جمله: ایسلند، نروژ، سوئد و فنلاند بوده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10