ترفند و آموزش
رامین حسن زاده۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

مرورگر کروم برای وب گردی در بین کاربران محبوب ترین مرورگر میباشد . این مرورگر در بین سایر رقبا دارای ویژگی های خاصی میباشد که آن را  تبدیل به بهترین مرورگر برای وب گردی میکند . ولی باز این مرورگر بی نقص نمیباشد . یکی از مشکلات این مرورگر وقتی رخ میدهد که به دنبال مطلب خاصی هستید و مجبور به باز کردن تب های زیادی میشوید که این عمل باعث کند شدن این مرورگر و در نهایت هنگ کردن میشود و ناچار به بستن تعداد زیادی از تب ها و یا حتی خود مرورگر میشوید . در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چطور از هنگ کردن این مرورگر جلو گیری کنید .
با نصب افزونه The Great Suspender این مشکل به راحتی برطرف میشود . با نصب این افزونه شما میتواندی یک زمان خاص ،برای تب های باز تعریف کنید که بعد از این مدت زمان تب ها به صورت غیر فعال در می آیند و تا زمانی که دوباره بر روی آنها کلیک نکنید به حالت فعال در نمی آیند و در نتیجه حافظه کمتری اشغال میشود .
در ابتدا به قسمت اپ استور کروم مراجعه کنید و در قسمت سرچ The Great Suspender را وارد کنید .


بعد از نمایش دادن افزونه آن را نصب کنید. بعد از نصب برنامه به قسمت تنظیمات آن بروید و مدت زمانی که میخواهید تب ها بعد از آن غیر فعال شوند را مشخص کنید .



حال به راحتی به وب گردی بپردازید بدون اینکه دچار افت سرعت شوید یا مرورگرتان دچار هنگ شود. بعد از گذشت زمانی که تعیین کرده اید صفحه های مورد نظر شما به حالت زیر بیرون میاید  و با کلیک کردن بر روی صفحه دوباره لود میشود  و میتوانید صفحه مورد نظر را دوباره مطالعه کنید


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یکی از مهمترین دلایل زود تمام شدن باطری لپتاپ، شما هم از chrome استفاده می کنید؟