موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

به گزارش دیجی تایمز، اپل، سامسونگ و هووآوی در سال 2016، تصمیم به کاهش حجم تولید گوشی های هوشمند خود با توجه به کاهش رشد بازار گرفته اند. دستگاه های منتشر شده در حال حاضر روز به روز ارزان تر می شوند و مردم دیگر علاقه ای به خرید گوشی هایی با مارک معروف و گران قیمت نشان نمی دهند.

اپل

طی گزارشی از Nikkei یکی از شاخصهای بازار سهام توکیو، اپل حجم سفارشات برای تولید آیفون را کاهش داده است. البته هنور نه آمار نسبی و نه مطلق را بیان نمی کند. کارشناسان یکی از دلایل این موضوع را، تولید کپی های برابر اصل و حتی بهتر از اصل توسط تولید کنندگان چینی می دانند.

سامسونگ

سفارش قطعات برای ساخت گوشی های سامسونگ  10-20٪ کاهش یافته است. طی برنامه ریزی های انجام شده، سامسونگ قصد دارد تنها 28 تا 30 میلیون گوشی از مدل گلکسی S7 تا جولای و سپتامبر 2016 تولید کند، همچنین تولید مدل های دیگر گوشی خود را کاهش خواهد داد.

هوآوی

این شرکت انتظار دارد تا پایان سه ماهه سوم سال 2016، 14 تا 15 میلیون از گوشی پرچمدار خود را یعنی Huawei P9 وارد بازار کند با این حال احتمال می رود این میزان تولید به 10-20٪ کاهش یابد.
طی برنامه ریزی های اخیر مسئولین این کمپانی میزان تولید دستگاه های دیگر میزان 120 تا 140 میلیون کاهش خواهد یافت که این آمار نسبت به سال گذشته 13% بیشتر خواهد بود.
هووآوی از فروش گوشی P9  و  P9 Plusخود راضی است، اما تحلیلگران انتظار دارند که، به دلیل تقاضای پایین تر، از حد انتظار این پویایی بدتر شود، زیرا این کمپانی در حال حاضر با کاهش حجم سفارشات خود روبرو است.

برچسب هاAppleHuawei P9Samsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن جدید Volkswagen برای Apple Watch