محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور

مزایده باند فرکانسی ۳.۵ گیگاهرتز در آمریکا بسته شد و با درآمد 4.59 میلیارد دلاری آن برای این کشور، انتظارات از برگزاری مزایده های بعدی 5G ده برابر افزایش یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور

به گزارش آی‌تی‌ایران، به نظر ‌‌می‌رسد که قرارداد نهایی فروش کسب‌وکار تیک تاک در آمریکا در کمتر از 24 ساعت آینده میان بایت‌دنس و والمارت به امضا خواهد رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

به گزارش پیوست، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خبر از اصلاح روند تخصیص ارز برای واردات گوشی‌های لوکس را داد. حالا ۲۴ ساعت از این سخنان نگذشته که فروشندگان بازار موبایل خبر از افزایش بین ۲ تا ۳ میلیونی قیمت آیفون در بازار را می‌دهند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بعد از چند ماه پر فراز و نشیب در بازار موبایل به دلیل مشکلات واردات و کاهش تخصیص ارز به این بخش، به گفته انجمن واردکنندگان موبایل قیمت گوشی‌های موبایل حدود ۱۵ تا ۳۰ درصد کاهش داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱ شهريور

به گزارش دیجیاتو، از زمانی که ترامپ ۲۵ شهریور را به عنوان ضرب الاجل ممنوعیت تیک‌تاک اعلام کرد، هر روز نام جدیدی به عنوان خریدار این پلتفرم مطرح می‌شود و در جدیدترین گزارش به تمایل آلفابت، کمپانی مادر گوگل برای سرمایه‌گذاری در این شبکه اجتماعی اشاره شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد

تحقیقات نشان می دهد حدود ۵۰ میلیارد دلار سرمایه های ارز مجازی طی سال گذشته میلادی از چین خارج شده است.
به نقل از بلومبرگ، تحقیقات جدید شرکت جرم‌شناسی بلاک چین چاینالیسیس حاکی از آن است که حدود 50 میلیارد دلار سرمایه های ارز مجازی طی سال گذشته میلادی از چین خارج شده است. این آمار نشان می دهند سرمایه‌گذاران در حال دور زدن قوانین محدود کننده انتقال ارز مجازی از کشور هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

اپل اولین شرکت خصوصی جهان است که ارزش سهام آن در بازار اکنون به دو تریلیون دلار می رسد.
این شرکت دو سال پیش هم اولین شرکت خصوصی آمریکایی لقب گرفت که ارزشش یک تریلیون دلار برآورد شد.
قیمت سهام اپل امروز چهارشنبه ۱۹ اوت به ۴۶۷ دلار و ۷۷ سنت رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ مرداد

ایلان ماسک میلیاردر، ۱.۹ میلیارد دلار دیگر روی پروژه SpaceX سرمایه گذاری کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بزرگترین دور جمع آوری کمک های مالی فردی تا به امروز توسط SpaceX است.

ادامه مطلب