محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۰ مهر

به گزارش پیوست، هیچ فشاری در بازارهای مالی به اندازه فشار «بازگشت به میانگین» قابل پیش‌بینی و قدرتمند نیست. روند بازگشت به میانگین در حالتی شکل می‌گیرد که قیمت سهام نسبت به روند طولانی مدت گذشته خود، بیش از اندازه پایین و یا بیش از اندازه بالا رود. کاهش قیمتی که در حال حاضر سهام شرکت‌های بزرگ تکنولوژی آن را تجربه می‌کنند از همین پدیده منشا می‌گیرد، در چنین شرایطی قیمت‌های بیش از حد بالای سهام شرکت‌ها به روندی باز می‌گردند که پیشتر حول آن نوسان می‌کردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۶ شهريور

احتمال دارد تیک تاک برای جلوگیری از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه خود تمامی دفاتر مرکزی این شرکت در سراسر جهان را به آمریکا منتقل کند.
به نقل از انگجت، همچنین بایت دنس شرکت مالک تیک تاک در چین الگوریتم‌های مورد استفاده در اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی مذکور را حفظ خواهد کرد، اما اورکل کنترل داده‌های کاربران آمریکایی را در اختیار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش دیجیاتو، اپل اعلام کرد که در یک دهه گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون آیپد فروخته است. این خبر را «تیم کوک»، مدیرعامل اپل در جریان رویداد Time Files اعلام کرد. کمپانی کوپرتیونیی در این رویداد زنده از اپل واچ سری ۶ و SE و همچنین مدل جدید آیپد و آیپد ایر جدید رونمایی کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ شهريور

هواوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی و ابزارهای پوشیدنی را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت هواوی، مدیرعامل این شرکت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان نرم افزار(HDC) با اعلام این خبر گفت: «هواوی به دنبال ساخت اکوسیستم منسجم دیجیتالی است.»

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش دیجیاتو، از زمانی که فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر قرار دادن هواوی در لیست سیاه تجاری مطرح‌ شد، غول فناوری چینی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و بسیاری از شرکت‌‌ها مراودات تجاری خود را به تبع دستور ترامپ با این شرکت لغو یا تعلیق کرده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ شهريور

روند رشد متوالی ثروت پولدارترین میلیاردرهای دنیای فناوری اواخر هفته گذشته سرانجام متوقف شد.
سقوط ارزش سهام آمریکا که شدیدترین کاهش در سه ماه اخیر بوده و در پی نگرانی سرمایه گذاران نسبت به حبابی شدن قیمت‌ها روی داد، باعث شد مجموع ثروت ۱۰ پولدار برتر دنیای فناوری ۴۴ میلیارد دلار کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ شهريور

هواوی به تازگی گزارش مالی نیمه‌ اول سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است و طبق این گزارش این شرکت در ۶ ماهه‌ اول سال توانسته درآمد حاصل از فروش خود را به ۶۶ میلیارد دلار یعنی رشد سال به سال ۱۳/۱ درصدی و حاشیه‌ سود خالص ۹/۲ درصدی برساند. هواوی در نیمه‌ اول سال ۲۰۲۰ میلادی، تقریبا در هر روز توانسته ۳۵ میلیون دلار سود داشته باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند