محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

شرکت سامسونگ اعلام کرد در سه ماهه سوم منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در مجموع 66.96 تریلیون وون کره‌جنوبی درآمد ثابت و 12.35 تریلیون وون سود عملیاتی کسب کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ آبان

به گزارش همکاران سیستم، علی رغم همه گیری ویروس کرونا در جهان و آسیب مالی گسترده به بسیاری از مشاغل، شرکت گوگل به عنوان بزرگترین ارایه دهنده خدمات اینترنتی در دو دهه گذشته توسط در فصل قبل نتایج مالی قابل قبولی را به دست آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ آبان

شرکت‌های اپل و سونی موزیک اینترتینمنت مذاکراتی برای خرید شرکت واندری داشتند که به دنبال فروش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلاری است.
اپل و سونی دو شرکت از چهار شرکتی هستند که اخیرا با شرکت واندری برای خرید این شرکت تولیدکننده پادکست وارد مذاکره شده اند. با این حال اسپاتیفای تکنولوژی که فعالترین خریدار شرکتهای پادکست در دو سال گذشته بوده، تصمیم گرفته پیشنهاد خرید ندهد. انتظار می رود قراردادی در این زمینه تا چند ماه آینده اعلام شود اما تضمینی وجود ندارد که مذاکرات به نتیجه برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ آبان

مدیرعامل غول اینترنتی آمازون هفته جاری سهام این شرکت به ارزش بیش از سه میلیارد دلار را فروخت.
جف بزوس فروش سهام را امسال نسبت به سال گذشته تسریع کرده است و پس از این که در فوریه سهامی به ارزش بیش از ۴.۱ میلیارد دلار فروخت، هفته جاری بیش از ۳.۱ میلیارد دلار دیگر از سهام شرکتش را به فروش رساند و مجموع سهامی که در سال ۲۰۲۰ فروخت را به بیش از ۱۰.۲ میلیارد دلار رساند؛ در حالی که سال گذشته ۲.۸ میلیارد دلار سهام فروخته بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ آبان

به گزارش دیجیاتو، گزارش اخیر «کانالیس» خبر از رشد 32 درصدی بازار لوازم جانبی هوشمند تا پایان سال 2020 و رشد 28 درصدی دیگری در سال آینده میلادی می‌دهد. براساس این گزارش، 200 میلیون بند هوشمند و 350 میلیون هدفون‌ کاملا بی‌سیم در سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۱ آبان

به گزارش زومیت، گزارش مالی جدید ال‌جی که به سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ مربوط است، از کاهش ضرردهی واحد موبایل این شرکت نسبت‌ به سه‌ماهه‌‌ی دوم سال جاری میلادی خبر می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان

با وجودی که حراجی بزرگ «پرایم دی» آمازون با تاخیر و در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه برگزار شد؛ اما درآمد خالص شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه برابر بوده است.

ادامه مطلب