محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

هوآوی به تازگی قراردادی را با دانشگاه پلی‌تکنیک والنسیا بسته است تا به کمک هم تحقیقات جدیدی را روی نسل ششم اینترنت موبایل آغاز کنند.
هوآوی اولین گام‌های خود برای دست‌یابی به فناوری نسل ۶ اینترنت موبایل را برداشته است. این فناوری در آینده نه‌چندان دور جایگزین نسل ۵ خواهد شد که در حال حاضر در بسیاری از کشورها وجود داشته و رفته رفنه تبدیل به فناوری غالب اینترنت موبایل خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ آذر

هواوی تصمیم دارد با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورو یک کارخانه ساخت تجهیزات شبکه در فرانسه بسازد.
به نقل از رویترز، هواوی اعلام کرد ۲۰۰ میلیون یورو برای احداث یک کارخانه ساخت تجهیزات شبکه موبایل در شرق فرانسه هزینه می کند.
قرار است در این تاسیسات در وهله اول ۳۰۰ نفر استخدام شوند و در بلند مدت تعداد کارگران به ۵۰۰ نفر خواهد رسید. محصولات تولید این کارخانه به مشتریان اروپایی هواوی اختصاص می یابد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۹ آذر

به گزارش دیجیاتو، اوبر سرانجام کسب و کار خودران خود را به استارتاپ Aurora فروخت و به هدف بلندپروازانه خود برای جایگزینی رانندگان با هوش مصنوعی پایان داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ آذر

سیسکو شرکت نرم‌افزار ارتباطی IMImobile که در لندن مستقر است را به قیمت ۵۹۵ پنس به ازای هر سهم و به ارزش کلی ۷۳۰ میلیون دلار خرید.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، IMImobile نرم‌افزارها و سرویس‌های ارتباطی مختلفی را به کسب و کارهای مختلف عرضه می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر

به گزارش ایلنا، آخرین گزارش‌های به‌دست آمده از بازارهای جهانی گوشی هوشمند نشان می‌دهد که هوآوی همچنان در جایگاه دوم میزان فروش ایستاده است. این شرکت با در اختیار داشتن 14.6 درصد سهم از بازار جهانی، موفق به قرارگیری در مقام دوم بعد از رقیب کره‌ای خود شده است. جدول زیر دیدی کلی از وضعیت بازار گوشی هوشمند دنیا و بازیگران آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر

موسسه تحلیلی Analysys Mason تخمین زده است که صنعت تلکام از سال 2021 به تدریج به سطح رشد متوسط خود بازخواهد گشت اما حداقل سه سال طول می کشد تا درآمدهای این صنعت به سطح دوران پیش از شیوع کووید 19 بازگردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر

گزارشی جدید نشان می‌دهد در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ میلادی میزان فروش موبایل های شیائومی از آیفون بیشتر بوده است.
به نقل از انگجت، بازار جهانی تلفن هوشمند در حال بهبود نسبت به روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا است و در همین راستا تغییری به وجود آمده است.
گزارش جدید شرکت گارتنر نشان می دهد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی شیائومی در حوزه فروش موبایل جایگاه اپل را به خود اختصاص داده و ۴۴.۴ میلیون دستگاه در تابستان ۲۰۲۰ فروخته و ۱۲.۱ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این درحالی است که این شرکت سال گذشته در همین سه ماهه۳۲.۹ میلیون موبایل فروخته بود و ۸.۵ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر

به گزارش آی‌تی‌ایران، نتایج بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که بروز همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده تا بسیاری از خریداران محصولات دیگر تمایلی به استفاده از پول نقد نداشته باشند.
در این تحقیق که توسط سامسونگ منتشر شده، آمده که همه‌گیری باعث شده تا رشد محسوسی را در پرداخت‌های بدون تماس یا همان آنلاین شاهد باشیم. سامسونگ در این باره نوشت که ۴۶ درصد از مردم بریتانیا از گوشی‌های هوشمند و یا دیگر دستگاه‌های پوشیدنی برای پرداخت هزینه‌های خرید خود استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب