محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۹ آبان

به گزارش دیجی‌کالا، طبق گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ بیش از ۳۵۳ میلیون گوشی راهی بازارهای جهانی شده است که اندکی بیش از مدت مشابه سال گذشته محسوب می‌شود. بر اساس این گزارش، در حال حاضر سامسونگ، هواوی و شیائومی بزرگ‌ترین نام‌های بازار موبایل به حساب می‌آیند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ آبان

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت با تکیه بر ارائه سرویس های ابر رایانشی، بازی های رایانه ای و فروش تبلت و لپ تاپ توانسته درآمد خود را در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ تا ۱۲ درصد افزایش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۸ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، افسارگسیختگی ویروس کرونا در این روزها و اوج‌گیری دوباره تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در بسیاری از کشورهای جهان، باعث شد تا ارزش شش شرکت بزرگ دنیای فناوری ظرف ۲ روز، حدود ۲۷۳ میلیارد دلار افت کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ آبان

به گزارش دیجیاتو، «اینتربرند» گزارش «برترین برند‌های جهان» (Best Global Brands) سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. اپل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال جاری از آن خود کند و در جایگاه نخست نشست. آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ آبان

موسسان شرکت بین المللی اسنپ پس از انتشار نتایج مالی بهتر از حد مطلوب در نتیجه افزایش استفاده از این اپلیکیشن در دوران بحران کرونا، در مدت تنها چند ساعت میلیاردها دلار ثروتمندتر شدند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

اپراتورهای اورنج و Proximus برای ایجاد شبکه های 5G در بلژیک نوکیا را به عنوان وندور خود انتخاب کردند و بدین ترتیب تحت فشارهای آمریکا برای حذف شرکت های چینی از بازار تامین تجهیزات مخابراتی، هواوی از این بازار کنار گذاشته شد.

ادامه مطلب