محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر

به گزارش دیجیاتو، فیس‌بوک روز دوشنبه اعلام کرد که استارتاپ Kustomer، فعال در زمینه ارائه سرویس‌های ارتباط با مشتریان را خریداری کرده است.
فیس‌بوک روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای خبر خرید استارتاپ Kustomer را اعلام کرد. مبلغ این قرارداد به شکل رسمی فاش نشده، اما منابع نزدیک ارزش آن را ۱ میلیارد دلار اعلام کرده اند. ارزش استارتاپ Kustomer تقریباً ۷۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان

هواوی قصد دارد تا بخش گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه برند آنر را طی مزایده‌ای به کنسرسیومی متشکل از ۳۰ نمایندگی و فروشنده بفروشد تا بتواند آن را زنده نگه دارد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این معامله بعد از تحریم های دولت آمریکا که تامین قطعات مورد نیاز برای این شرکت چینی را به بهانه تهدید علیه امنیت ملی با محدودیت های جدی مواجه کرد، قرار است صورت بگیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان

مدیرعامل اریکسون، تصمیم سوئد مبنی بر محرومیت وندور چینی هواوی از مشارکت در ساخت و اجرای شبکه های مخابراتی 5G را موجب ایجاد محدودیت در رقابت و تجارت آزاد عنوان کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۴ آبان

بر اساس آمار منتشرشده، اپل توانسته است با فروش ۱۵٫۲ میلیون دستگاه آیپد، سلطه‌ی خود بر بازار جهانی تبلت‌ را حفظ کند.
طبق آمار شرکت تحقیقاتی Canalys، سلطه‌ی اپل بر بازار جهانی تبلت در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ ادامه داشته است؛ به‌طوری‌که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و به تبع آن، افزایش دورکاری و تقاضا برای خرید آیپد، فروش آن نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد به ثبت رسانده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ آبان

غول‌های فناوری چینی از گروه علی بابا هولدینگ گرفته تا تنسنت هولدینگز تقریبا ۲۹۰ میلیارد دلار از ارزش بازارشان را در مدت دو روز فروش وحشت زده سرمایه گذاران از دست دادند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان

به گزارش دیجیاتو، سهام Zoom و دیگر شرکت‌هایی که درآمدزایی آنها در دوران قرنطینه دو چندان شده است، پس از اعلام خبر اثربخشی فوق العاده واکسن کرونای شرکت فایزر با افت شدید مواجه شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ آبان

سامسونگ قصد دارد موبایل «گلکسی S۲۱» را یک ماه زودتر و در ژانویه عرضه کند تا سهم هواوی از بازار جهانی موبایل را به دست بیاورد.
به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ احتمالا موبایل های پرچمدار گلکسی S را حدود یک ماه زودتر از موعد معین رونمایی کند. به گفته ۳ منبع آگاه، دلیل این امر به دست آوردن سهم هواوی از بازار موبایل و حفظ رقابت با اپل است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

شرکت کوالکام ازطریق فروش تراشه 5G به اپل، در سه‌ماهه منتهی به ماه سپتامبر ۴٫۹۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.
کوالکام سرمایه‌گذاری زیادی روی تولید تراشه 5G انجام داده و اکنون این بخش به سوددهی مناسبی رسیده است. در گزارش مالی این شرکت که مربوط به سه‌ماهه منتهی به ماه سپتامبر می‌شود، سود و میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است.

ادامه مطلب