محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۰ دي

اپل اعلام کرد که مصرف کنندگان در آخرین هفته سال ۲۰۲۰ حدود ۱.۸ میلیارد دلار در فروشگاه برنامه این شرکت هزینه کردند که در مقایسه با ۱.۴۲ میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته رشد فروش را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

طبق گزارشی جدید با وجود شیوع ویروس کرونا، فروش نیمه رسانا در سراسر جهان رشد کرده و در نوامبر ۲۰۲۰ میلادی به ۳۹.۴ میلیارد دلار رسیده است.
به نقل از گیزموچاینا، پیش بینی می‌شود فروش نیمه رسانا در سراسر جهان رشد کند. در نوامبر ۲۰۲۰ میلادی فروش نیمه رسانا به ۳۹.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان رسید که این رقم نشان دهنده ۷ درصد رشد در مقایسه سالانه است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي

اپلیکیشن پادکست محبوب بریکر (Breaker) روز دوشنبه اعلام کرد توسط شرکت توییتر خریداری شده و هفته آینده اپلیکیشن و وب سایت خود را می بندد.
بریکر در وبلاگ خود اعلام کرد در ۱۵ ژانویه اپلیکیشن خود را می بندد و کاربران می توانند اشتراک خود را به اپلیکیشنهای دیگر پادکست مانند اپلیکیشنهای اپل و اسپاتیفای منتقل کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، اپلیکیشن‌های چینی ویژه خرید، همان رویکردی را در قرن بیست و یکم دارند که مراکز خرید آمریکایی در قرن گذشته داشتند
پاساژهای آنلاین در حال گرفتن سهم بزرگی از تجارت الکترونیکی چین هستند. این بازارهای مجازی تنها در سال ۲۰۱۹ دوبرابر بزرگ‌تر از مجموع اندازه‌ بازارهای آنلاین کشورهای آمریکا، بریتانیا، آلمان، ژاپن و کره‌جنوبی بوده‌ و حالا با رشد سرسام‌آوری در حال گسترش‌اند. چینی‌ها راه ایجاد غول‌های تکنولوژی فروش آنلاین را بهتر می‌دانند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ دي

غول اینترنتی آمازون با هدف تقویت محتوای غیرموسیقی در اپلیکیشن آمازون موزیک، برای خرید استارتاپ پادکست واندری به توافق رسید.
آمازون در بیانیه ای اعلام کرد اکنون زمان مهمی برای توسعه محتوای "آمازون موزیک" به فراتر از حوزه موسیقی است زیرا عادتهای شنوندگان در حال تغییر است. مفاد مالی این توافق فاش نشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ دي

سهامداران اینتل با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل این شرکت از او خواسته‌اند تا به دنبال استراتژی‌های جدیدی برای ادامه فعالیت باشد و بررسی کند آیا باید همچنان خودش به طراحی و تولید تراشه ادامه دهد یا نسبت به برون سپاری آن اقدام کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۸ دي

به گزارش آی‌تی‌من، سامسونگ میزان فروش گوشی‌های هوشمندش در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد. این کمپانی در طول سالی که گذشت توانست ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند که کمتر از رقم انتظارش بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، سالی که حالا آخرین روزهای تقویمش را رج می‌زنیم، سال عجیب و سختی برای مردم سراسر دنیا بود. شیوع ویروس کرونا در این سال و همه گیری آن در جهان همه‌چیز را تحت‌تاثیر قرار داد، پس تعجبی ندارد که صنعت تکنولوژی هم مانند بخش‌ها و کسب‌وکارهای دیگر ۲۰۲۰ را با رکود و مشکلاتش به‌خاطر بیاورد.

ادامه مطلب