محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۵ تير

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی گفت: مطابق یک تحقیق بین المللی ۷۱ درصد بنگاه‌های اقتصادی در ۱۰۰ کشور جهان هیچ برنامه‌ای برای مواجهه با کووید-۱۹ نداشته‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۲ تير

به گزارش آی‌تی‌ایران، آلفابت، شرکت مادر گوگل استارت‌آپ کانادایی North را که در زمینه تولید عینک‌های هوشمند فعالیت دارد، خریداری کرد. استارت‌آپ North این خبر را در حساب رسمی خود در توییتر تایید کرد. هنوز جزئیات زیادی درخصوص این قرارداد میان این دو شرکت منتشر نشده است، اما برخی از منابع خبری رقم این خرید را ۱۸۰ میلیون دلار برآورد کرده‌اند. «استفن لیک»، از بنیان‌گذاران North در این رابطه عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که به گوگل پیوستیم و می‌توانیم گام‌های بعدی خود را محکم‌تر به سوی آینده‌ای که طی هشت سال گذشته روی آن متمرکز بوده‌ایم، برداریم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۱ تير

به گزارش ایلنا، رئیس اتحادیه فروشندگان لوزم صوتی و تصویری از واردکنندگان خواست که انصاف را رعایت کنند و کالایی را که با قیمت قبل خریده‌اند به نحوی توزیع کنند که به مصرف‌کننده فشار وارد نشود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

به گزارش فارس، پس از آنکه آمریکا، مذاکره با فرانسه بر سر اخذ مالیات از شرکت‌های فناوری را متوقف کرد، این کشور هم درصدد برآمده تا مالیات سنگینی از شرکت‌های آمریکایی طلب کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، شیوع ویروس کرونا تمام جهان را تحت‌تاثیر قرار داد و شرایط پیچیده‌ای را برای فعالیت صنایع مختلف ایجاد کرد. این اتفاق چشم‌انداز اقتصادی و تجاری کسب‌وکارها را تغییر داده و به‌دنبال آن روند سرمایه‌گذاری روی آنها را متحول کرده است. در همین راستا مجله آنلاین «فست کمپانی» به بررسی پیش‌بینی‌های فعالان بازار و سرمایه‌گذاران از روندهای حاکم بر جریان جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در ماه‌های پیش‌رو پرداخته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ خرداد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اختصاص ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری سه ساله به "توسعه، بهبود و استحکام" شبکه‌های باند پهن باند تلفن همراه در پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات‌متحده را تایید کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش ایسنا، آمارها حاکی از آن است که فروش گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهشی ۱۳ درصدی روبرو شده است.
بر اساس آخرین آمار و گزارشهای منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در شرکت تحقیقاتی کانتر پوینت، میزان فروش گوشیهای هوشمند پرچمدار پریمیوم و گران قیمت در بازه زمانی سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افت پیدا کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند