محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت

تاکسی اینترنتی اوبر به دلیل پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا ۳۷۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند.
به نقل از تلگراف، اوبر به دلیل پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ۳۷۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می‌کند.
این شرکت آمریکایی اعلام کرده برای کاهش ۱۴ درصدی هزینه ها، مجبور به کاهش نیروی انسانی خود شده است. این شرکت کارمندان بخش خدمات پشتیبانی مشتریان و تیم های استخدامی خود را کاهش می دهد. همچنین دارا خسروشاهی مدیر ارشد اجرایی اوبر نیز از باقیمانده دستمزد خود در ۲۰۲۰ میلادی چشم پوشی می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

شرکت ارتباطات سیار ایران در سال ۹۸ توانست از محل ارایه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ۵۱۵ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش همکاران سیستم، به گزارش رویترز؛ به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، اولویت مشتریان شرکت IBM تغییر کرده است تا از این طریق سرمایه‌های خود را حفظ کند و این مسئله باعث بروز مشکلات مالی برای شرکت مذکور شده است. «آرویند کریشنا» مدیرعامل IBM با اعلام این خبر توضیح داد که کمپانی او به خاطر شرایط پیش آمده پیش‌بینی‌های مالی سالانه برای سال ۲۰۲۰ میلادی را حذف می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش مهر، درآمد خرده فروشی آنلاین آمازون افزایش یافته است. اما این شرکت قصد دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۴ میلیارد دلار هزینه تامین سلامت کارمندان و افزایش دستمزد و غیره کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، چندی پیش گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۰ کمپانی سامسونگ منتشر شد. این کمپانی با وجود بحران پیش آمده به واسطه کرونا، توانسته سود عملیاتی خود را افزایش دهد. اکنون مشخص شده که این کمپانی ۱۰ درصد از درآمد خود را در اختیار بخش تحقیق و توسعه قرار داده است.

ادامه مطلب