محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

تازه‌ترین آمار و گزارش های منتشر شده نشان می دهد که با توجه به افزایش دفعات دانلود و استفاده از اپلیکیشن های موبایلی درآمد فروشگاههای اپ استور اپل و گوگل پلی استور نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ فروردين

پیش‌بینی می‌شود که افزایش شدید خدمات آنلاین و مصرف محتوا تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا باعث افزایش درآمد بازی‌های نوپا مبتنی بر خدمات رایانش ابری در دنیا تا سال ۲۰۲۴ شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ فروردين

به گزارش پیوست، کمپانی هواوی، در گزارش وضعیت مالی خود در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد، فروش جهانی این شرکت با افزایش ۱۹.۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸، به ۱۲۳ میلیارد دلار رسیده است. همچنین هواوی به سود خالص ۹ میلیارد دلار و جریان نقد مالی ۱۳.۱ میلیارد دلار دست پیدا کرده که نشان دهنده ۲۲.۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ فروردين

به گزارش دیجیاتو، شیوع کرونا تاثیر به شدت زیادی بر نحوه زندگی افراد و همینطور کسب‌وکارهای مختلف گذاشته است و در این میان سازندگان موبایل هم استثنا نیستند. یک موسسه تحلیلی پیش‌بینی می‌کند امسال به دلیل شیوع کرونا به شکل جهانی، فروش موبایل در کمترین سطح یک دهه‌ی اخیر خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۵ فروردين

به گزارش دیجیاتو، پس از اعلام خبر ادغام اپراتورهای اسپرینت و T-Mobile در سال 2018، در نهایت این ادغام نهایی شد تا فقط شاهد حضور سه اپراتور اصلی در ایالات متحده آمریکا باشیم. این دو اپراتور قرار است میلیارد‌ها دلار هزینه ادغام را برای توسعه یک شبکه 5G جدید صرف می‌کنند. یکی از موارد مهم برای مشتریان اپراتور جدید، قیمت است. این اپراتور جدید قیمت سرویس‌های خود را تغییر نمی‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، اپراتور مخابراتی Turkcell و هواوی از طرح‌های تازه‌ای به منظور استفاده از سرویس های موبایلی هوآوی (HMS) رونمایی کردند.
محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده آمریکا باعث شد متخصصان هواوی راهکاری را با عنوان Huawei Mobile Services) HMS) به جای سرویس‌های موبایلی گوگل توسعه دهند. سرویس جایگزینی که به نظر می‌رسد علاوه بر به‌دست آوردن محبوبیت در میان کاربران، برای اپراتورهای تلفن همراه هم جذابیت پیدا کرده است.

ادامه مطلب