محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش وب‌سایت businessinsider به دنبال شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در سراسر جهان مردم ترجیح می‌دهند فعالیت های کاری خود را از داخل خانه دنبال کنند و همین مسئله موجب شده است میزان محبوبیت اپلیکیشن‌های ارتباطی نظیر زوم، اسلَک و تیمز مایکروسافت افزایش یابد و تعداد کاربران آن‌ها بیش‌تر شود. تنها شرکتی که از این بازار هیچ بهره‌ای نبرده آمازون است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به نوشته‌ی دنیای‌ اقتصاد، اعلام رسمی شیوع بیماری کرونا در آخرین ماه سال به‌ویژه برای صاحبان کسب‎وکارها که به رونق بازار شب عید چشم امید داشتند، تمام معادلات اقتصادی را بر هم زد. بازار موبایل نیز از این قاعده مستثنی نبود. آن هم در شرایطی که شهروندان به منظور حفظ سلامتی ترجیح دادند در قرنطینه باشند و صرفا برای خرید اقلام ضروری از خانه بیرون بیایند. به هر حال، اکنون که نزدیک به دو ماه از اعلام این خبر می‎گذرد، شرایط تغییر نکرده و حتی به واسطه اطلاعیه‌ای که ستاد مقابله با کرونا منتشر کرده برخی مشاغل و کسب‎وکارهای غیرضروری از جمله حوزه موبایل که شامل واردکنندگان، خرده‌فروشان و شرکت‌های خدمات پس از فروش می‌شوند، در استان تهران تا تاریخ ۳۰‌فروردین تعطیل هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش وب‌سایت Cnet، در حالی که مردم در گوشه و کنار جهان به فرآیندهای دورکاری رو آورده‌اند و ترجیح می‌دهند به منظور عدم ابتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده‌تر آن در خانه بمانند، یکی از فناوری‌های به عنوان راهکار نجات بخش توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار گرفت: تماس تصویری.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ فروردين

به گزارش پیوست، رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از رکود ۳۰۰ درصدی در حوزه موبایل نسبت به شب عید سال گذشته خبر داد. حسین غروی، اعلام کرده که شیوع ویروس کرونا در کشور به واحدهای صنفی فعال در این بازار صدمات جدی زده و کسب‌وکارهای زیادی در بازار موبایل به تعطیلی کشیده‌ شده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، هوآوی ضمن افزایش بودجه تحقیق و توسعه خود به رقم ۲۰ میلیارد دلار، از تمرکز ویژه روی توسعه فناوری‌های جدید خبر داد. امری که به گفته مدیران این شرکت می‌تواند آینده مالی درخشان شرکت هوآوی را تضمین کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، گزارشی که توسط پلتفرم آکیوتی (Acuiti) انجام شده است، نشان از افزایش کاربرد ابزارهای مشتقه بیت‌ کوین و اتریوم بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارد. در این گزارش همچنین عنوان شده است که در آینده نزدیک می‌توان به افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در میان شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید بیشتری بست.

ادامه مطلب