محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۴ فروردين

شرکت سرمایه‌گذاری سافت بانک Softbank بخشی از دارایی‌های خود به ارزش ۴۱ میلیارد دلار را به فروش می‌رساند تا بتواند با پول آن جلوی سقوط ارزش سهامش را بگیرد و بخشی از بدهی‌هایش را بازپرداخت کند.
این شرکت سرمایه‌گذاری که صاحب سهام ارزشمندترین استارتاپهای تکنولوژی در جهان است گفته است که ۱۸ میلیارد برای خرید سهام خودش در بازار سرمایه اختصاص می‌دهد. سهام این شرکت با سقوط ارزش سهام به شدت سقوط کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics با انتشار گزارشی نوشت که صنعت گوشی‌های هوشمند در ماه گذشته میلادی و به دلیل فراگیری ویروس کرونا در جهان، بدترین ماه خود را در تاریخ تجربه کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

سازمان رقابت‌های آزاد فرانسه جریمه‌ای ۱.۲ میلیارد دلاری برای اپل تعیین کرده است. این شرکت متهم شده با توزیع‌کنندگان محصولاتش در فرانسه قراردادی امضا کرده تا قیمت این کالاها را بالا نگه دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون تصمیم دارد ۱۰۰هزار کارگر جدید استخدام کند تا بتواند درخواست‌های مشتریان در اوج شیوع ویروس کرونا را پاسخ دهد. همچنین دستمزد کارگران شرکت افزایش می‌یابد.
به نقل از آسوشیتدپرس، با توجه به افزایش تقاضای محصولات مرتبط با پاندمیک ویروس کرونا در پلتفرم خرید اینترنتی آمازون، این شرکت تصمیم دارد ۱۰۰ هزار کارگر جدید در آمریکا استخدام کند و همچنین دستمزدها در انگلیس، اتحادیه اروپا و آمریکا را افزایش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

شرکت وان پلاس از اختصاص ۳۰ میلیون دلار به توسعه شبکه 5G خبر داده است.
شرکت وان پلاس که یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های هواوی به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که ۳۰ میلیون دلار به منظور توسعه برقراری و راه‌اندازی بخش تحقیق و توسعه نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G اختصاص خواهد داد.

ادامه مطلب