محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت‌ها مانند هوآوی را در موقعیتی خاص قرار داد. خبرهای جدید حاکی از این است که هوآوی قصد دارد محصولات خود را به صورت آنلاین معرفی کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن

به گزارش همکاران سیستم، روزنامه «سیاتل تایمز» در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که سایت اینترنتی مخصوص استخدام شرکت آمازون بیش از 37 هزار و 800 فرصت شغلی تمام وقت را از 17 فوریه 2020 ارایه کرده است که بیشتر آنها مربوط به حوزه توسعه نرم افزار می‌شود و این رقم بیشترین میزان فرصت شغلی ارایه شده از سوی یک شرکت فناوری است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۹ بهمن

به گزارش فارس، شرکت موتورولا از دریافت غرامت ۷۶۵ میلیون دلاری از یک شرکت چینی خبر داد. علت دریافت این غرامت سرقت اسرار تجاری و نقض قانون کپی رایت بوده است.
به نقل از زددی نت، شرکت چینی هایترا باید غرامتی ۷۶۵ میلیون دلاری به موتورولا بپردازد. زیرا اسرار تجاری این شرکت را بدون اجازه مورد استفاده قرار داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ بهمن

به گزارش زومجی، قرارداد بین اکتیویژن بلیزارد و سرویس یوتیوب برای برگزاری مسابقات Call of Duty، Overwatch و Hearthstone حدود ۱۶۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن

به نوشته‌ی دنیای‌ اقتصاد، ادغام یا فروش سهام به یک شرکت بزرگ‌تر معمولا یکی از استراتژی‎های جذاب کسب‌وکارهای نوپا برای رسیدن به نقطه خروج است. مالکان این نوع کسب‌وکارها ترجیح می‎دهند به جای تعطیلی استارت‌آپ‎ یا عدم رشد، به واسطه مشارکت با یک استارت‎آپ دیگر کسب و کار خود را توسعه دهند یا از طریق منابع مالی حاصل از فروش استارت‎آپ‌شان، یک کسب و کار دیگر راه‎اندازی کنند. البته طرف مقابل این ادغام که معمولا غول‎های دیجیتالی هستند نیز یکی دیگر از ذی‎نفعان این همکاری‎ها به حساب می‌آیند؛ به‌طوری‎که به واسطه این خرید در حوزه فعالیت خود صاحب ایده‎های نابی می‎شوند که برای آنها توسعه کسب‎وکار و درآمدزایی را به ارمغان می‎آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن

به گزارش پیوست، هواوی در سال ۲۰۱۹ میلادی، با افزایش میزان فروش در بازار گوشی‌های هوشمند، بالاتر از اپل و در جایگاه دوم لیست پرفروش‌ترین‌ برندها این بازار قرار گرفت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن

مدیر ارشد شیائومی از تولیدکنندگان موبایل در چین خواست که هرچه زودتر کار و فعالیت خود را از سر گیرند.
لی جون، مدیر ارشد اجرایی شرکت شیائومی، به تازگی از تمامی شرکتهای تولیدکننده موبایل و گوشیهای هوشمند در چین خواسته که فعالیت و تولید خود را که به شدت تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا قرار گرفته است، هرچه سریعتر از سر بگیرند و از تمامی کارکنان و کارگران خود بخواهند که به محل کار خود بازگردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ بهمن

با رونمایی از گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو در طی ماه‌های اخیر و جدیدترین آن‌ها، گلکسی زد فلیپ سامسونگ، سوالات زیادی در خصوص آینده بازار گوشی‌های هوشمند و واکنش بازار نسبت به این گوشی‌ها در ذهن کاربران و تحلیلگران شکل گرفته است.

ادامه مطلب