محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ دي

طبق گزارشی جدید دولت چین کمک مالی معادل ۷۵ میلیارد دلار به هواوی کرده است این در حالی است که هواوی این اتهامات را رد می کند.
به نقل از انگجت، طبق گزارشی جدید به نظر می‌رسد شرکت هواوی از دولت چین کمک مالی زیادی دریافت کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ دي

هوآوی را می‌توان نمونه‌ای موفق از افزایش عملکرد در شرایط سخت دانست. در جدیدترین گزارش‌ها، مشخص شده که این شرکت توانسته علاوه بر رسیدن به آمارهای فروش سال گذشته، 230 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان را به فروش برساند. این عدد رشد فروش چشم‌گیری در حوزه گوشی‌های هوشمند در سال 2019 محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ دي

به گزارش آی‌تی ایران، شرکت تسلا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان وامی‌ به ارزش ۱۰ میلیارد یوآن معادل ۴/ ۱ میلیارد دلار را از بانک‌های چینی دریافت خواهد کرد؛ این پول قرار است برای تجهیز کارخانه تولید خودروی این شرکت در شهر شانگهای استفاده شود. این بانک‌ها شامل Construction Bank، Agricultural Bank،Industrial and Commercial Bank و Shanghai Pundong Development Bank می‌شوند که حمایت مالی خود را از تسلا اعلام و هر کدام، بخشی از این ۴/ ۱ میلیارد دلار را پرداخت کردند. این بانک‌های چینی در اوایل سال جاری میلادی نیز وام ۵/ ۳ میلیارد یوآنی را برای خرید تجهیزات مورد نیاز این کارخانه در اختیار تسلا قرار دادند که تسلا باید در ماه مارس سال ۲۰۲۰، این پول را برگرداند. حال وام جدید ۱۰ میلیارد یوآنی به بدهی قبلی تسلا اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ آذر

به گزارش آی‌تی‌من، هواوی باوجود مشکل تحریم‌ها از سوی امریکا، فاصله خود در سهم بازار را با رقیب کره‌ای‌اش، سامسونگ کم کرده و به زودی تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان می شود.
شرکت چینی هواوی با وجود مشکل تحریم‌ها از سوی آمریکا، فاصله خود در سهم بازار را با رقیب کره‌ای‌اش، سامسونگ کم کرده و به زودی تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۲ آذر

طبق گزارشی جدید کمتر از ده درصد آمریکایی‌ها هزار دلار یا بیشتر را صرف خرید گوشی‌های جدید می‌کنند. با در نظر داشتن این حقیقت که بسیاری از پرچمداران امروزی بیشتر از محدوده هزار دلار قیمت دارند این خبر که شهروندان آمریکا (با درآمد سرانه بالا) حاضر نیستند بابت خرید آنها پول بدهند و در عوض به خرید گوشی‌های ارزان قیمت روی آورده‌اند می‌تواند زنگ خطر را برای شرکت‌های سازنده موبایل به صدا در بیاورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

به گزارش ایرنا، قرارداد فروش کسب‌وکار مودم موبایل اینتل به کمپانی اپل نهایی شد، قراردادی که به زودی اپل را از استفاده از تراشه‌های کوالکام در محصولات خود بی‌نیاز می‌کند.

ادامه مطلب