محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۹ شهريور

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، سهم گوگل‌پلی در دانلودهای جهانی ۱۸۵ درصد بیشتر از اپ استور(فروشگاه موبایلی اپل) است.
کاربران موبایل در فصل گذشته، در سراسر جهان بیش از ۳۰ میلیارد بار اپلیکیشن دانلود کرده‌اند. این آمار تنها شامل نصب جدید بوده و نصب مجدد یا به‌روزرسانی برنامه را در برنمی‎گیرد. همچنین کاربران سیستم‌عامل‎های اندروید و iOS در فصل گذشته نزدیک به ۶/ ۲۲ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن صرف کردند که نشان از رشد ۲۰ درصدی هزینه صرف‌شده برای خرید برنامه موبایلی در سال است. گزارش اخیر شرکت App Annie از بازار اپلیکیشن‎ها نشان می‎دهد دانلودهای گوگل‌پلی در فصل دوم سال ۲۰۱۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد رشد کرد و تا ۵/ ۲۲ میلیارد افزایش یافت. سهم گوگل‌پلی در دانلودهای جهانی ۱۸۵ درصد بیشتر از اپ‌استور(فروشگاه موبایلی اپل) و ۱۵ درصد بالاتر از فصل گذشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۹ شهريور

انتشار گزار‌ش‌های آماری جدید نشان‌ می‌دهد که میزان سود تجارت گوشی‌های هوشمند هواوی به ۱۱ میلیارد یوآن معادل ۱.۵۵ میلیارد دلار در شش ماهه نخست ۲۰۱۹ رسیده است که از میزان کل سال ۲۰۱۸ بیشتر است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ شهريور

به گزارش فارس، رئیس پژوهشگاه هوافضا گفت: ۱۰۰ هزار نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در صنعت هوافضای ایران مشغول به کار هستند.
فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضا در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: قراردادهای صنعتی زیادی از سال ۹۴ داشتیم و مبلغ قراردادها از حدود سی میلیون تومان به ۲/۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ شهريور

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده دولت کشورش و آمریکا درباره مالیات بر شرکت های بزرگ دیجیتال به توافق رسیده‌اند. اما جزییات این توافق هنوز اعلام نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ شهريور

به گزارش ایلنا، هوآوی دیگر آن شرکتی نیست که سال‌ها پیش تنها گوشی ارزان‌قیمت و متوسط تولید می‌کرد. این شرکت امروزه به جایگاهی رسیده که مراسم پوشش زنده از معرفی پرچمدارانش، میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا پشت سرویس‌های پخش زنده منتظر نگه می‌دارد تا ببینند این شرکت بزرگ، چه جادوی جدیدی را پیش روی آنها قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ شهريور

به گزارش مهر به نقل از بلومبرگ، در هفته جاری موبایل های جدید اپل رونمایی می شوند. این در حالی است که گزارش های مختلف نشان می دهند اپل و کارخانه فاکسکان قوانین کار در چین را نقض کرده اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

به گزارش دیجیاتو، ال‌جی دیسپلی از سرمایه‌گذاری ۲.۴۶ میلیارد دلاری در خط تولید پنل‌های OLED نسل ۱۰.۵ خبر داده که بخشی از آن با هدف تغییر ساختار کسب‌وکار این شرکت صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش تسنیم، هواوی، شرکت بزرگ تکنولوژی چین اعلام کرد تاثیر محدودیت های تجاری آمریکا بر تجارت این شرکت کمتر از آن چیزی خواهد بود که از آن می ترسیدند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند