محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۹ مرداد

به گزارش همکاران سیستم، شرکت Pivotal از مدت‌ها قبل با مشکلات فراوان مواجه شد. گزارش مالی این شرکت مربوط به فصل نخست سال مالی ۲۰۲۰ رضایت بخش نبود. ارزش سهام این شرکت حدود ۵۰ درصد سقوط کرد. در این میان شرکت VMware که از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان محسوب می‌شود تصمیم گرفته است این شرکت ورشکسته و مشکل‌دار را خریداری کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ مرداد

به گزارش ایسنا، کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی با انتشار گزارشی جدید اعلام کرده‌اند که در دومین فصل از سال جاری میلادی ۷.۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در آمریکای شمالی فروخته و عرضه شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

به گزارش ایسنا، کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی IHS Markit به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۴ میلادی، بالغ بر ۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش زومیت، شرکت HTC که در سال‌های اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند توفیق چندانی نداشته است، برای پنجمین فصل متوالی افزایش زیان‌دهی را تجربه کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۸ مرداد

به نوشته‌ی باشگاه خبرنگاران، گزارش مالی شرکت اپل نشان می‌دهد که این شرکت در فروش آیفون‌های خود شاهد ۱۲ درصد کاهش بوده و ساعت هوشمند آن بیش‌ترین فروش را داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۸ مرداد

شرکت اوبر گزارش عملکرد خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر و اعلام کرد که حدود ۵.۲ میلیارد دلار ضرر برای این شرکت ثبت شده است.
برای اوبر متحمل شدن چنین حجمی‌ از ضرر و زیان می‌تواند معانی خاصی داشته باشد و در عین حال، نگرانی‌هاو سوالات زیادی را در خصوص آینده این شرکت برای سهامداران بوجود آورده است. اما اوبر به آینده بسیار امیدوار است و اعلام کرد که تقریبا ۴ میلیارد از این ضرر مربوط به عرضه عمومی‌ سهام این شرکت در بازار مربوط می‌شود که نتوانست انتظارات را برآورده کند و تقریبا با شکست مواجه شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ مرداد

به گزارش آخرین خبر، قیمت حافظه‌ی رم در سال جاری کاهش شدیدی را تجربه خواهد کرد. این کاهش قیمت حدود ۴۰ درصد خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید یک رم جدید را برای ارتقاء کامپیوتر خود دارید، بهتر است اندکی صبر کنید.
اوایل امسال در مورد کاهش قیمت رم شنیده بودیم. حال گزارشی جدید از سوی گارتنر نشان می‌دهد که قیمت حافظه‌های رم ممکن است در سال جاری میلادی تا حدود ۴۲ درصد کاهش یابد. این امر ناشی از حرکت تقاضامحور عرضه‌ی بیش از حد در بازار DRAM است. به این معنی که شرکت‌ها کالای زیادی را در انتظار تقاضای بیشتر تولید کرده‌اند و در آن شکست خورده‌اند؛ و اکنون در رقابت با یکدیگر قیمت‌ها را پایین خواهند آورد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ مرداد

به گزارش پیوست، وضعیت شرکت‌های فناوری چین چندان امیدبخش نیست؛ فوربس در گزارشی اعلام کرده که بالا گرفتن جنگ تجاری بین این کشور با آمریکا باعث خواهد شد ارزش سهام فناوری‌ در چین در ماه‌های آتی، کاهش یابد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند