محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نیکی ایشین ریویو (Nikki Asian Review)، اپل از شرکت‌های تامین کننده بزرگ تجهیزات خود خواسته تا هزینه‌های انتقال ۱۵ تا ۳۰ درصد از ظرفیت تولید خود از چین به کشورهای دیگر حوزه آسیای جنوب شرقی را ارزیابی کنند. این شرکت در حال آماده‌سازی برای تغییر ساختار زنجیره تامین تجهیزات خود است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هوآوی گفته است که به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه تجارت با آمریکا، این شرکت در دو سال آینده به مقدار ۳۰ میلیارد دلار کاهش فروش خواهد داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت‌های آمریکایی تولیدکننده تراشه اینتل و کوالکام درحال رایزنی و فشار بر دولت آمریکا به منظور کاهش فشارها و تحریم‌ها علیه هواوی و فروش محصولات‌شان به این شرکت چینی هستند. شرکت‌های بزرگی همچون اینتل و زیلینکس در اواخر ماه گذشته، نشستی را با اداره تجارت آمریکا برگزار کرده و درخصوص تحریم‌های وضع‌شده علیه هوآوی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش مهر، هواوی خود را برای کاهش ۴۰ تا۶۰ درصدی محموله های موبایل خود در سراسر جهان آماده می کند. مدیران شرکت نیز پیش‌بینی می‌کنند میزان فروش موبایل های هواوی ۴۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه کاهش یابد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

به گزارش مهر به نقل از تلگراف، بزرگترین کارخانه تولید کننده موبایل‌های اپل اعلام کرده در صورت تشدید جنگ تجاری میان چین و آمریکا می‌تواند آیفون را خارج از چین تولید کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند