محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، با توجه به اینکه آیفون‌های بازار آمریکا هنوز در چین تولید می‌شوند، نگرانی‌های بسیاری مبنی بر تاثیر جنگ تجاری چین و آمریکا پیرامون این محصول شکل گرفته‌اند. در بدترین حالت ممکن است آیفون‌هایی که وارد آمریکا می‌شوند شامل تعرفه‌ی ۲۵ درصدی شوند که ممکن است منجر به بالا رفتن قیمت‌ها، آسیب به اپل و یا هر دو شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

به گزارش ایسنا، نتایج آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که بخش اخبار گوگل ۴.۷ میلیارد دلار برای این غول تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ میلادی درآمد و سودآوری به ارمغان آورده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی ژاپن به تازگی اعلام کرده که توسعه زیرساخت‌های شبکه نسل پنجم اینترنت را از هواوی خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا، سافت‌بانک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی فعال در حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری در تازه‌ترین اقدام علیه هواوی اعلام کرده است که قصد دارد توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G را از دست این تکنولوژی چینی بگیرد و به دست اپراتورهای مخابراتی دیگری همچون نوکیا و اریکسون بسپارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

به دلیل تحریم‌های آمریکا طی ۴ روز گذشته گوشی‌های هواوی محبوبیت خود را از دست داده‌اند و تقاضای آن‌ها در انگلیس نصف شده و در سطح جهانی ۲۶ درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ خرداد

به گزارش ایسنا، بزرگترین شرکت تراشه‌ساز چین به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تحت تأثیر تنش‌های اخیر میان چین و آمریکا، از بازار سهام نیویورک خارج شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از سی جی تی ان، وزارت علوم چین اعلام کرده که این معافیت باعث می‌شود که شرکت‌های فناوری چینی تنها ۲۵ درصد از رقم واقعی مالیات تعیین شده برای آنها را بپردازند و بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری فعالیت‌های خود در حوزه تحقیق و پژوهش را ادامه دهند. پیش‌بینی می‌شود ارزش این معافیت مالیاتی امسال به ۵.۴ میلیارد دلار برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد

به گزارش فارس، به دنبال تحریم هواوی توسط کاخ سفید و برخی شرکت های فناوری آمریکا مانند گوگل، اقبال کاربران آمریکایی و اروپایی به تولیدات این شرکت کاهش یافته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند