محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ مرداد

به گزارش مهر، هوآوی اعلام کرد که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ با رشد ۳۰ درصدی و فراتر از انتظار درآمد خود مواجه شده است.
به نقل از راشاتودی، غول ارتباطات چین، هوآوی، اعلام کرد که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ با رشد ۳۰ درصدی و فراتر از انتظار درآمد خود مواجه شده است. این عملکرد قدرتمند در حالی است که آمریکا این شرکت چینی را در لیست سیاه خود قرار داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ مرداد

اپلیکیشن اسنپ‌چت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۱۳ میلیون نفر کاربر فعال به پلت‌فرم خود اضافه کرده است.
اسنپ‌چت (snapchat)، به‌عنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. اسنپ چت به کاربران امکان می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ مرداد

به گزارش زومیت، براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی با رشد سالیانه‌ی ۸ درصد اکنون به رقمی بالغ بر ۲۰۳ میلیون کاربر رسیده است.
روز گذشته اسنپ‌چت آمار جدیدی از تعداد کاربران خود منتشر کرد. براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در فصل دوم ۲۰۱۹ افزایش پیدا کرده است. ساعاتی پس از اعلام آمار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی، سهام اسنپ‌چت‌ نیز افزایش پیدا کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۲ تير

به گزارش پیوست، تحریم آمریکا علیه هواوی، سود شرکت سامسونگ را به نصف کاهش داد. به گزارش پیوست، این تحریم‌ها باعث شده تا سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده چیپ حافظه در جهان، اصلی‌ترین مشتری خود را از دست بدهد و به این ترتیب انتظار می‎رود، پیش‌بینی این شرکت برای سود عملیاتی سه ماهه دوم امسال به حدود نصف کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، کریر ژاپنی IIJ در هفته جاری فروش دستگاه‌های هواوی را از سر گرفته است. این اقدام شرکت ژاپنی پس از آن انجام شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس G20 به رفع تحریم‌های هواوی اشاره کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شرکت هوآوی روز دوشنبه اعلام کرد که سرمایه‌گذاری در پروژه نسل پنجم اینترنت را به‌رغم تحریم‌های آمریکا افزایش می‌دهد. این شرکت همچنین عنوان کرد که امنیت سایبری و حریم شخصی «از اولویت‌های اصلی» فاز جدید توسعه‌های این شرکت است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند