محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲ خرداد

به گزارش مهر به نقل از بلومبرگ، پس از تحریم هواوی از سوی گوگل و شرکت‌های تراشه‌ساز آمریکایی، این بار اپراتورهای موبایل ژاپن اعلام کرده‌اند فروش موبایل‌های جدید هواوی را به تأخیر می‌اندازند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش آی‎تی‏‎من، کانالیس آماری از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکای‌ شمالی منتشر کرده که بر اساس آن میزان فروش این گوشی‌‏ها به کمترین مقدار خود در پنج سال اخیر رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت

شرکت هواوی توانسته در چهار ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹، جایگاه اپل را در بازار داغ گوشی‌های هوشمند از آن خود کند و گامی دیگر در صعود به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر اساس پیش‌بینی‌های خود بردارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت

گروه شرکت‌های مخابراتی اتصالات گزارش مالی مربوط به فصل نخست سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرد و توضیح داد در این دوره زمانی سه ماهه موفق به کسب درآمد خالص ۲.۲ میلیارد درهمی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين

اوبر برنامه‌های بلندپروازانه‌ی اولین عرضه‌ی عمومی سهامش را پس از مدت‌ها انتظار منتشر کرد. این شرکت با نام "UBER" در بورس اوراق بهادار نیویورک نام‌نویسی می‌کند.
این شرکت خصوصی چندین وقت است که نتایج مالی حسابرسی نشده‌اش را به صورت سه ماهه گزارش می‌کند – این کاری است که انتظار می‌رفت این غول فناوری آغاز کند. این بدان معناست که فرم عمومی S-1 کمتر شبیه به نگاه انداختن به حساب‌های مالی و بیشتر به عنوان یک ثبت رسمی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ فروردين

پس از افت اسناد اولین عرضه‌ی عمومی سهام شرکت در دو هفته‌ی گذشته، Pinterest، پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی که کاربران می‌توانند ایده‌ها و محتواها را از طریق شبکه‌ای از عکس‌های پین شده کشف کنند و به اشتراک بگذارند، اوراق جدیدی تنظیم کرد که در آن‌ها برای فروش ۷۵ میلیون سهام خود، محدوده‌ی قیمتی بین ۱۷-۱۵ دلار را تعیین کرد. در این محدوده، ارزش بازار شرکت بین ۱.۱۲۵ تا ۱.۲۷۵ میلیارد دلار بیشتر می‌شود. از لحاظ ارزش‌گذاری – اگر کلاس‌های A، ،B، به اضافه‌ی گزینه‌هایی برای کلاس B اضافی برای تمامی سهام‌ها به مجموع ۶۶۴.۸۴ میلیارد سهم محاسبه شود – ارزش Pinterest با قیمت ۱۶ دلار در هر سهم به ۱۰.۶۴ میلیارد دلار می‌رسد، این محاسبه برای هر سهم با قیمت ۱۵ و ۱۷ دلار به ترتیب ۱۰ و ۱۱.۳ میلیارد دلار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ فروردين

نگاهی به اطلاعات نشان می‌دهد به رغم سیر نزولی طولانی مدت بازار رمزنگاری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر همچنان شرط‌بندی‌های بزرگی انجام می‌دهند. کمتر از دو سال پیش، قیمت تکان‌دهنده‌ی بیت کوین، در طول یک شب، افرادی را میلیونر کرد. پس از آن، قیمت کوین‌ها سقوط کرد. هرگز دیگر بهبود پیدا نکرد. بسیاری از پروژه‌ها تعطیل شدند، مشاغل زیادی از بین رفتند، و شور و اشتیاق‌های فراوان ۲۰۱۷ خاموش شدند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ فروردين

سامسونگ بدترین افت سود عملیاتی برای بیش از چهار سال را گزارش کرد که افت قیمت‌های تراشه‌ی حافظه و کم‌تر شدن فروش گوشی‌های هوشمند این وضعیت را بدتر کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند