محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

آمارها حاکی است که فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش یافته است.
با توجه به آنکه بعد از گذشت هر فصل شرکت های مختلف از جمله غول‌های تکنولوژی آمار و گزارش‌های مربوط به میزان فروش خود را منتشر می‌کنند، حالا شرکت کره‌ای ال‌جی اعلام کرده است که میزان فروش آن در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی با یک کاهش ۲۵ درصدی مواجه شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

به گزارش آی تی ایران، آنچه که طی دو سال اخیر برندهای تولیدکننده موبایل در سراسر دنیا با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند، کاهش قابل‌توجه فروش موبایل هوشمند بوده است. کارشناسان و تحلیلگران دلیل عمده این اتفاق را تمایل کم کاربران به آپدیت سالانه گوشی به دلایل مختلف بیان می‌کردند، اما به‌نظر می‌رسد سیکل تعویض گوشی توسط کاربران بالاخره آغاز شده و طبق آمار تحلیلی موسسه «Strategy Analytics»، عرضه موبایل هوشمند در دنیا در سه ماه گذشته و در مقایسه با همین دوره در سال ۲۰۱۸ با افزایش ۲ درصدی همراه بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

به گزارش دیجیاتو، چند روز پیش شایعات از تمایل گوگل برای خریدن فیت بیت خبر داده بودند که با توجه به اخبار منتشر شده امروز، این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است. کمپانی گوگل طی یک اقدامی فوری، شرکت سلامتی محور فیت بیت را به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار خریداری کرده است تا به وضعیت گجت‌های پوشیدنی خود، سر و سامانی ببخشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش گجت‌نیوز، ظاهرا چین سرمایه‌گذاری عظیمی را در حوزه تراشه‌های نیمه هادی انجام داده است تا بتواند چیپست‌های بومی خود را جایگزین تراشه های آمریکایی کند. این می‌تواند اقدام متقابلی به تحریم‌های آمریکا باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش فارس، یافته های موسسه تحقیقاتی گارتنر نشان می دهد صرف بودجه در کل جهان بر روی فناوری‌های پوشیدنی تا سال 2020 به 52 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ آبان

آمار فروش برندهای مختلف در بازار هند نشان می‌دهد که تولیدکنندگان چینی موبایل همچون شیائومی، ویوو، ریلمی و اوپو قلب بازار گوشی‌های هوشمند در این کشور را در دست گرفته‌اند.

ادامه مطلب