محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ آذر

مدیرعامل کوالکام، Steve Mollenkopf، در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود ضمن اشاره به وجود جو رقباتی میان کوالکام و هواوی در برخی از حوزه‌ها، از لزوم همکاری این دو کمپانی برای پیشرفت و تکامل فناوری 5G خبر داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ آذر

به گزارش مهر به نقل از انگجت، پژوهشی که توسط شرکت ادوبی در این زمینه انجام شده، نشان می دهد مبلغ هزینه شده برای خریدهای بلک فرایدی از طریق گوشی امسال به ۲.۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. این در حالی است که رقم مذکور در سال گذشته تنها ۲.۱ میلیارد دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ آذر

شرکت پاناسونیک به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد تولید نمایشگرهای LCD را تا سال ۲۰۲۱ میلادی متوقف کند.
پاناسونیک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی فعال در حوزه توسعه و تولید نمایشگرهای دیجیتال، به تازگی از توقف ساخت پنل های نمایشگر ال سی دی (LCD) در سال های آتی خبر داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۷ آذر

Handelsblatt گزارش داد دویچه تله‌کام در حال بررسی احتمال ادغام با اورنج تلکام است. این گزارش میگوید این طرح در مرحله اولیه قرار دارد و تصریح کرده این یک برنامه بلند مدت و زمان بر خواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

به گزارش مهر، در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی سامسونگ بیشترین سهم از بازار موبایل اروپا را در اختیار داشته است. مقایسه آمار سالانه نشان می دهد سهم اپل از بازار اروپا کم و سهم سامسونگ و شیائومی بیشتر شده است.
به نقل از گیزموچاینا، شرکت تحقیقات بازاری Canalys اطلاعات جدیدی درباره سهم تولید کنندگان موبایل از بازار اروپا را منتشر کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان

مدیرعامل شرکت «سپ» پیش‌بینی کرد میزان تراکنش‌های این ارائه‌دهنده خدمات پرداخت طی سال جاری به حدود ۵ میلیارد تراکنش برسد و مدیرعامل شرکت «تپسی» فعال در حوزه حمل‌ونقل هوشمند نیز تاثیر کوتاه مدت سرمایه‌گذاری سپ در تپسی را در افزایش ۳.۵ برابری درآمد این شرکت از ابتدای سال‌جاری تا کنون دانست.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، شرکت‌هایی که به دردسر می‌افتند اغلب ویژگی‌های مشترک دارند؛ بدهی‌های بالا، حسابداری که به سختی قابل‌درک است، دارایی‌های غیرشفاف که ارزش آنها مشخص نیست و مدیرانی که در مواجهه با واقعیت مشکل دارند. این روزها، سافت‏بانک، شرکت عظیم مخابراتی و فناوری ژاپنی کم‎وبیش چنین وضعیتی دارد. این شرکت ششم نوامبر پس از پرداخت وثیقه برای WeWork، استارت‎آپ شکست خورده‌ای که دفتر کار به اشتراک می‎گذارد، ۶میلیارد دلار ضرر اعلام کرد. ماسایوشی سون، مدیر و بنیان‌گذار سافت بانک در یک سخنرانی در توکیو، نمایشی جسورانه به نمایش گذاشت و اصرار داشت که سافت‏بانک یک پرتفوی باارزشی از دارایی‌های تکنولوژی دارد که خارجی‎ها از آن تقدیر نمی‌کنند، اما به زودی، سافت‏بانک مانند اکثر کسب‌وکارهای آشفته، مجبور به مقابله با ضعف زیربنایی خود یعنی جریان نقدی ناکافی برای حمایت از این همه دارایی خواهند شد. ممکن است مجبور شود کوچک شده یا حتی از بین برود.

ادامه مطلب