محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن

به گزارش همکاران سیستم، باشگاه اختصاصی شرکت‌های یک تریلیون دلاری در وال استریت از هم اکنون یک عضو جدید دارد. ارزش سهام شرکت مادر گوگل که با نام آلفابت شناخه می‌شود طی چند روز گذشته به بالاترین میزان خود رسید و باعث شد ارزش مجموع سرمایه‌های این کمپانی بیش از یک تریلیون دلار محاسبه شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش آی‌تی ایران، تراویس کالانیک تا آذرماه امسال بخش عمده سهامش را در اوبر – شرکتی که خود آن را تاسیس کرده بود – فروخت اما اگر حدود دوماه صبر می‌کرد حداقل یک میلیارد دلار نصیبش می‌شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ بهمن

«کنِث میرز» مدیرعامل شرکت مخابراتی «یواِس سلولار» اعلام کرد عدم اطمینان در مورد پیشنهادهای مطرح شده از سوی اپراتورهای آمریکایی «تی-موبایل» و «اسپرینت» ناامنی‌های مالی فراوانی را برای همکاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های این شرکت در آینده به وجود آورده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ بهمن

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح روند افزایش قیمت سهام اخابر در بازار رو به رشد بورس اظهار داشت: رکوردشکنی نماد اخابر و رسیدن به قیمت ۶۰۰ تومان برای هر سهم، به دلیل مولفه های بنیادی و توانایی بالقوه شرکت در تحقق سود پایدار و مستمر و ناشی از عملکرد عالی کارکنان و تمام تلاشگران این صنعت زیر ساختی حوزه ارتباطات کشور فارغ از تأثیر تحریم‌ها است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، تقریبا دو سال پیش، وب‌سایت تحقیقاتی «مارکت‌واچ» اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی در خصوص وضعیت مالی و درآمدزایی گوگل از کسب‌وکار محصولات سخت‌افزاری این شرکت وجود ندارد. اما روز گذشته آلفابت (شرکت مادر گوگل) با انتشار گزارشی در خصوص عملکرد خود در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، پرده از درآمد حاصل از کسب‌و‌کار محصولات سخت‌افزاری گوگل برداشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

به گزارش فارس، هند به عنوان بزرگترین بازار تلفن همراه جهان بعد از چین به شدت به واردات برخی قطعات سخت افزاری از چین وابسته است و ویروس کرونا می تواند در زمینه تامین این قطعات مشکل ایجاد کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

به گزارش مهر، گزارش‌های ۳ شرکت مختلف از وضعیت بازار موبایل جهان در سال ۲۰۱۹ آمار مشابهی در بردارد و نشان می دهد در سال گذشته میلادی تعداد محموله های بارگیری شده موبایل هواوی از اپل بیشتر بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

شرکت سامسونگ اعلام کرد روند خرید شرکت TeleWorld Solutions (TWS) مستقر در شهر چنتیلی ویرجینیا را تکمیل کرده است. این شرکت تامین‌ کننده خدمات طراحی، آزمایش و بهینه‌ سازی شبکه برای شرکت‌های موبایلی، اپراتورهای کابلی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه و دیگر شرکت‌ها در آمریکا است. این خرید پاسخی به نیاز به پشتیبانی بیشتر از راهکارهای نقطه-به-نقطه درحوزه شبکه‎های 5G و 4G LTE بوده است.

ادامه مطلب