محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۸ اسفند

رئیس هیئت مدیره فدراسیون فاوا رقم صادرات نرم افزار در ایران را ۴۰۰ میلیون دلار عنوان کرد و خواستار تصویب آیین نامه صادرات نرم افزار و تشکیل میز ICT در سازمان توسعه تجارت شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

به نوشته‌ی همکاران سیستم، بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط مرکز تحقیقاتی Canalys، سازمان‌ها در سراسر جهان طی سال ۲۰۱۹ میلادی برای در اختیار گرفتن قابلیت‌ها و خدمات رایانش ابری ۱۰۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند که این رقم نسبت به میزان پرداخت هزینه از سوی آن‌ها در سال قبل ۳۷ درصد بیشتر بود. در این میان چندان جای تعجب نبود که طی سال ۲۰۱۹ میلادی یک‌سوم از تمام درآمد به دست آمده در بازار جهانی خدمات رایانش ابری را شرکت توسعه خدمات AWS آمازون از آن خود کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Omdia، آیفون XR پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۹ بوده و رقیب اصلی خود یعنی آیفون ۱۱ را با ۹ میلیون واحد صادرات بیشتر پشت سر گذاشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش دیجیاتو، بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، صادرات جهانی گوشی‌های 5G تا پایان سال 2020 به ۱۹۹ میلیون واحد خواهد رسید، ولی شیوع ویروس کرونا روی فروش آن‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش زومیت، شیائومی از سهم ۳ درصدی در سال ۲۰۱۶ به سهمی ۲۸ درصدی در سال ۲۰۱۹ در بازار هند دست یافته‌ است. با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل این دستاورد بزرگ این غول چینی بپردازیم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش گجت‌نیوز، سایت سونی موبایل (SonyMobile.com) به صورت رسمی غیرفعال شد و حالا سونی این دامنه را به سایت اصلی خود هدایت می‌کند.
پیشتر شایعاتی در مورد ادغام بخش موبایل سونی با بخش محصولات الکترونیکی آن شنیده می‌شد.

ادامه مطلب