محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، شب گذشته اپل گزارشی از درآمدهای خود در فصل دوم سال مالی ۲۰۲۰ منتشر کرد و در آن از رشد منعطف کسب و کارش علیرغم تاثیر قابل توجه دنیا گیری کووید ۱۹ روی زنجیره تامین و خرده فروشی ها خبر داد. اپل در فصل گذشته درآمدی برابر با ۵۸.۳ میلیارد دلار داشته که یک درصد افزایش را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل نشان می دهد؛ درآمدهای این شرکت بابت هر سهم نیز ۲.۵۵ دلار عنوان شد. گفتنی است تحلیلگران پیشتر برآورد درآمد ۵۳.۸ میلیارد دلاری و درآمد سهمی ۲.۳۳ دلاری را کرده بودند و اپل اما فراتر از پیشبینی ها ظاهر شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

عرضه جهانی گوشی های هوشمند 5G به ۲۴.۱ میلیون دستگاه در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ رسید که بیش از کل گوشی‌های 5G عرضه شده در تمام طول سال ۲۰۱۹ بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

با نزدیک شدن به فصل مجامع، شرکت‌های مختلف در حال اعلام صورت‌های مالی یک ساله خود هستند و در این بین، رایتل نیز در این شاخص‌ها، عملکرد موفقی را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، تعداد مشترکان نتفلیکس در سه ماه اول ۲۰۲۰ تا پنجاه درصد افزایش یافت. نتفلیکس در بهترین روزهای خود قرار دارد این را آمارهای مالی جدید این شرکت می‌گوید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۸ ارديبهشت

به گزارش پیوست، بازار موبایل شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت گوشی تلفن‌همراه شده است. فروشندگان بازار دلایل مختلفی را برای این افزایش چند برابری قیمت در هفته جاری اعلام می‌کنند. از یک سو برخی توقف واردات در این بازار و افزایش قیمت ارز را دلیل این افزایش ناگهانی قیمت گوشی معرفی می‌کنند و از سوی دیگر برخی فروشندگان افزایش تقاضای خانواده‌ها به دنبال راه‌اندازی شبکه اجتماعی «شاد» را عامل اصلی افزایش چند برابری قیمت کوشی می‌دانند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ ارديبهشت

شرکت چینی وان‌پلاس از اخراج ۸۰ درصد از نیروی کار خود در کشورهای مختلف اروپایی خبر داده و این در حالی است که تنها دو هفته از عرضه گوشی وان‌پلاس ۸ می‌گذرد.

ادامه مطلب