محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ خرداد

مجموع درآمد همراه اول در دو ماه نخست سال 99 به 33 هزار و 119 میلیارد و 851 میلیون ریال رسید.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بیشترین درآمد این شرکت در ماه های فروردین و اردیبهشت ماه 99 مربوط به کارکرد مشترکین خطوط اعتباری با رقم 17 هزار و 780 میلیارد و 252 میلیون ریال از محل سرویس های ارتباطی شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش ایسنا، همواره رقابت تنگاتنگی میان کنسول‌های بازی همچون ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی وجود داشته و آمارهای مختلفی نیز از میزان استقبال کاربران و محبوبیت این محصولات منتشر می شود.
تازه ترین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که کنسول های بازی سونی موسوم به پلی استیشن ۲ بیش از رقبای خود در بازارهای جهانی به فروش رفته و عنوان محبوب ترین و پرطرفدار ترین کنسول بازی در جهان را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش ایسنا، شرکت اپل برای ارتقای دستیار هوشمند صوتی مخصوص خود موسوم به "سیری"(Siri) و اطمینان از اینکه اطلاعات درستی را در پاسخ به درخواست‌های کاربران ارائه دهد اقدام به تصاحب یک استارتاپ هوش مصنوعی کانادایی کرده است.
به نقل از انگجت، اپل پیوسته به تلاش خود برای تصاحب و دستیابی به فعالیت‌های استارتاپ‌های هوش مصنوعی ادامه می‌دهد و این بار برای بهبود عملکرد "سیری" دست به این کار زده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۴ خرداد

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، شرکت‎ سافت‎بانک که معمولا به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سرمایه‎گذاران جسور و حامی کسب‎وکارهای نوپا در اکوسیستم استارت‎آپی شناخته می‎شود، به تازگی گزارش مالی خود را تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است که نشان می‌دهد درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۹ حدود چهار درصد رشد کرده است. در عین حال، بنا بر گزارش درآمدهای سافت‎بانک، در مجموع، این شرکت تقریبا ۱۳ میلیارد دلار ضرر داشته‌ است. در واقع، این نخستین ضرر این غول سرمایه‌گذاری جسورانه در ۱۵ سال گذشته بود و این درحالی است که صندوق ویژن، که توسط سافت‌بانک تاسیس و در شرکت‌هایی مانند WeWork و اوبر سرمایه‌گذاری کرده‌، هم نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار متضرر شده است. این شرکت تنها از سرمایه‌گذاری این بانک در WeWork متحمل ۷/ ۶ میلیارد دلار ضرر شده ‌است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل برای کاهش وابستگی خود به سامسونگ و کمک به تولید پنل‌های OLED با ابعاد بزرگ، ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت ژاپن دیسپلی سرمایه‌گذاری کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ خرداد

به گزارش همکاران سیستم، به گزارش وب‌سایت headtopics ارزش قراردادهای منعقدشده در حوزه مراکز داده تا پایان سال جاری میلادی به بیش از ۱۵ میلیارد دلار می‌رسد و این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که آمازون و مایکروسافت در زمینه افزایش ظرفیت خدمات پردازش ابری خود خود در جریان گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا با یکدیگر رقابت می‌کنند. رقم مذکور از تمام سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در زمینه مراکز داده در سال ۲۰۱۹ بیشتر است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند