محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ ارديبهشت

انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی افزایش شرکت سونی نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی ژاپنی در این بازه زمانی کمتر از ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.
شرکت سونی که بدون شک یکی از بزرگترین تکنولوژی در ژاپن و جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار و ارائه گزارشی جدید از عملکرد مالی خود در نخستین فصل از سال ۲۰۲۰ اعلام کرده که کمتر از نیم میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این بازه زمانی سه ماهه در بازارهای جهانی به فروش رسانده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

به نظر می‌رسد که بازار فروش گوشی‌های هوشمند در چین بعد از بحران کرونا آرام گرفته و روندی صعودی را در پیش گرفته است.
تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل ۲۰۲۰، حدود ۴۰.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار چین به فروش رفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد یافته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش پیوست، وب‌سایت تحلیلی IDC از بزرگ‌ترین کاهش سال به سال فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ (افت ۱۱/۷ درصدی) به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد. شرکت‌ها در کل سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰، عددی معادل ۲۷۵/۸ میلیون گوشی فروخته‌اند. اگرچه سه ماهه اول سال معمولا با کاهش فروش روبه‌روست و سه سال گذشته به طور میانگین شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی فروش بودیم؛ اما این بزرگ‌ترین کاهش فروش سال ‌به ‌سال است که تجربه کردیم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش ایرنا، رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: بی‌شک راه حل فائق آمدن بر مشکلات حوزه موبایل انسجام درون صنفی است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش زومیت، مایکروسافت استارتاپ جدیدی به‌ نام MicroVision را به زیرمجموعه‌ی خود افزود. شرکت‌های دیگر همچون جنرال موتورز و تسلا هم به‌دنبال این استارتاپ بودند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، شرکت بین الملی لاجیتک که تولید کننده محصولات الکترونیکی و رایانه ای است، امروز (سه شنبه) از افزایش ۱۳.۶ درصدی فروش خود در دوره سه ماهه چهارم منتهی به مارس ۲۰۲۰ و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: قرار بود طرح تولید گوشی هوشمند داخلی با تسهیلات و باندلینگ (تسهیلات ویژه و قسطی) در ابتدای سال جاری رونمایی شود، اما متاسفانه به دلیل تبعات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا، اجرای این طرح به زمان عادی شدن شرایط موکول شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند