محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

Lyft در سال 2017 پیشرفت زیادی داشت، شاید این به علت توسعه‌ی بازار قوی ایالات متحده‌ی آمریکا و انتشار برخی خبرهای بد برای رقیب اصلی‌اش Uber است. این پیشرفت به رشد درآمدی آن به بیش از 1 میلیارد دلار در سال مالی 2017 منجر شد که توسط استانداردهای GAAP محاسبه شد، به خصوص در سه ماهه‌ی چهارم، درآمد آن نسبت به Uber حدودا ۲.۷۵ درصد افزایش نشان داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

گوگل در سال 2011 به امید بررسی‌های قطعی درباره‌ی رستوران‌ها در نتایج جستجوهایش، Zagat را خریداری کرد اما این رویا بی سر و صدا در حال پایان یافتن است. اگر به شایعات در این باره اعتماد کنیم، گوگل این سرویس را به پلتفرم پیدا کردن رستوران، Infatuation فروخته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند

موتورولا خبر مربوط به برکنار کردن افرادی از دفترش در شیکاگو را تائید کرد، اگرچه این شرکت اضافه کرد "تولید محصول خانواده‌ی Moto Z ادامه می‌یابد."
پیش از این اعلام، چندین فرد نزدیک به شرکت گفته بودند که تعداد قابل توجهی از کارمندان بخش مهندسی Moto در شیکاگو اخراج شده‌اند، سرپرست بخش Moto Mod هم می‌گوید "تیم Z در Moto متاثر از این اقدام است." با این حال، موتورولا می‌گوید که تولید Moto Z همچنان ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

بر طبق گزارش روز جمعه‌ از وال استریت ژورنال، اینتل بزرگترین شرکت تراشه‌ی PC و سرور جهان در فکر پیشنهاد خرید Broadcom، شرکت سازنده‌ی WiFi، ،Bluetooth، و دیگر تراشه‌های اتصالی است. این خبرگزاری اضافه کرد که اینتل نگران قدرت Broadcom و Qualcomm است و در پاسخ، اینتل احتمالا می‌تواند با ارائه‌ی پیشنهاد خرید بهتری بر پیشنهاد خرید Qualcomm پیروز شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

Xiaomi یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تلفن هوشمند جهان در حال برنامه‌ریزی برای ورود به بازار ایالات متحده تا سال آینده است. این سازنده‌ی ابزار آلات هوشمند چینی اخیرا بازارهای خود را در اروپای غربی توسعه داده است.
با این حال، وال‌استریت ژورنال گزارش می‌کند که Xiaomi می‌تواند تا پایان سال جاری گوشی‌های هوشمندش را به بازار آمریکا برساند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند

Microchip Technology روز پنجشنبه اعلام کرد، بزرگترین تامین‌کننده‌ی تجاری تجهیزات نیمه‌ هادی نظامی و هوا و فضای آمریکا، Microsemi Crop را با قیمت حدودی ۸.۸۵ میلیارد دلار می‌خرد.
این معامله به دنبال موج جدیدی از تقویت صنعت نیمه هادی‌ها است که شامل Broadcom Ltd، تراشه‌ساز سنگاپوری هم می‌شود که برای تصاحب رقیب آمریکایی‌اش، Qualcomm Inc. مبلغ 117 میلیارد دلار پیشنهاد کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

IDC گزارش می‌کند همانطور که تقاضا برای لوازم الکترونیکی پوشیدنی همچنان افزایش می‌یابد، اپل تصمیم قطعی برای پیشی گرفتن از رقبایش، Xiaomi و Fitbit گرفته است. در طول سه ماهه‌ی تعطیلات سال ۲۰۱۷، اپل با ۲۱ درصد سهم، مسلط بر بازار پوشیدنی‌های الکترونیکی بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

Box روز چهارشنبه نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد. این شرکت خدمات پردازش ابری سازمانی برای این سه ماهه ۳۲.۶ میلیون دلار یا ۲۴ سنت در هر دلار زیان خالص را گزارش کرد، این مبلغ در سال قبل از آن ۳۶.۴ میلیون دلار بود. بر مبنای non-GAAP این زیان شش سنت در هر سهم با کل درامد ۱۳۶.۷ میلیون دلار بود که بیش از ۲۴ درصد سالیانه حساب شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند