محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۶ فروردين

Polygon گزارش کرد، Twitch، پلتفرم استریم زنده‌ی بازی آمازون، چندین نفر از کارکنان خود را اخراج کرد. تعداد دقیق این افرد مشخص نیست اما بر اساس خبر Polygon، احتمالا بیشتر از ۳۰ نفر نیستند. Twitch این اتفاق را در TechCrunch تائید کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ فروردين

سال ۲۰۱۸ برای بلند پروازی‌های هواوی در شروع فروش گوشی‌های هوشمندش در ایالات متحده‌ی آمریکا به نظر امیدوارکننده می‌رسید، اما در مشارکت با AT&T ،Verizon و Best Buy در نتیجه‌ی جلوگیری از ورود به بازار آمریکا شکست خورد. Richard Yu، مدیرعامل گروه تجارت مصرف‌کننده‌ی هواوی گفت: این شرکت تلاش می‌کند تا موقعیت خود را حفظ کند و این تلاش را تا رساندن محصولاتش به مصرف‌کنندگان ایالات متحده‌ی آمریکا ادامه می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۹ فروردين

این شرکت تایوانی که به خاطر ساخت iPhoneها معروف است، به زودی برخی شرکت‌های شناخته شده در زمینه‌ی روترها و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را خریداری می‌کند. شرکت تابعه‌ی Foxconn با نام Foxconn Interconnect Technology که در کار تولید کابل و کانکتورها است، اعلام کرد Belkin را خریداری می‌کند که خود مالک Linksys و Wemo است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ فروردين

اوبر در حال خروج رسمی از آسیای جنوب شرقی است. این شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو برای فروش کسب‌وکار منطقه‌ای خود به رقیب اصلی‌اش، Grab موافقت کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

اوایل ماه جاری، اخباری پخش شد مبنی بر اینکه اسپاتیفای کاربرانی را که از نسخه‌های تغییر داده شده‌ی برنامه‌ی اسپاتیفای برای پخش موسیقی به صورت رایگان استفاده و تبلیغات را مسدود می‌کنند تحت فشار قرار می‌دهد. در آن زمان احساس می‌شد که این تعداد کاربران کمی از اسپاتیفای را در بر می‌گیرد، اما معلوم شد که تعداد کمی بالاتر است. ثبت اولین عرضه‌ی عمومی اسپاتیفای نشان داد که این تعداد تقریبا ۲ میلیون نفر از مشترکین اسپاتیفای هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

هفته‌ی گذشته گوگل از برنامه‌ی جدیدی برای نشان دادن عکاسی همه جانبه در واقعیت مجازی و تکنیک دوربین چندگانه‌ی آن برای عکس گرفتن رونمایی کرد، و حالا به نظر می‌رسد احتمالا برنامه‌هایی برای بهبود آن دارد که توسط برنامه‌های third-party با برخی از فناوری‌های پیچیده ایجاد شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

Broadcom به طور رسمی تلاش‌ها برای تصاحب رقیب خود، Qualcomm را متوقف کرد، آن هم پس از اینکه رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ با اشاره به خطرات امنیت ملی انجام این معامله را متوقف کرد.
این شرکت در بیانیه‌ای گفت: اگرچه ما با این نتیجه نا امید می‌شویم، اما Broadcom با این درخواست موافقت می‌کند. این اقدام رسیدن به پایانی رسمی برای ماه‌ها مبارزه‌ی طولانی است که می‌توانست تبدیل به بزرگترین معامله‌ی تاریخ صنعت فناوری شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند