محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

Emagin صفحه‌نمایش‌های بسیار کوچک OLED را با وضوح بالا می‌سازد که با وجود استفاده‌ی کم از چشم غیر مسلح، در هنگام ترکیب با بزرگنمایی اپتیک می‌تواند برای نمایشگرهای محصولات پوشیدنی ایده‌آل باشد.
در حقیقت این شرکت در حال حاضر صفحه‌نمایش‌ها را برای مقاطعه‌کاران نظامی تامین می‌کند، و به دنبال محصولات تجاری در بخش‌هایی مانند هدست‌های واقعیت مجازی است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت با دارا بودن وضوح تصویر 2048*2048 یا 2k در 2k و 500 نیت روشنایی، به اندازه‌ای کوچک است که مناسب برای هدست‌های پوشیدنی می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

Oracle اعلام کرد که به توافق برای خرید Zenedge رسیده است. شرکتی که فایروال‌ها و روش‌های جلوگیری از نفوذ را برای شرکت‌ها تامین می‌کند. این معامله بخشی از فعالیت کلی است که Oracle برای ساختن پلتفرم رایانش ابری خود انجام می‌دهد، این پلتفرم به مشتریان ویژگی‌های امنیتی برای اپلیکیشن‌ها‌ی‌شان ارائه می دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا در محیط پر خطر وب امن بمانند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

بر طبق گزارش جدیدی از CNBC، اوبر آماده می‌شود تا کسب‌وکار آسیای جنوب شرقی خود را به Grab واگذار کند. هدف هم تبادل سهام با این شرکت اشتراک‌گذاری خودروی سنگاپوری است که حضور قدرتمندی در منطقه دارد. این داستانی ناآشنا برای اوبر نیست، این شرکت در آگوست سال 2016 تجارت چینی خود را به Didi فروخت که معامله‌ای پایاپای بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

Supercell اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ با درامد ۲/۰۹۲ میلیارد دلاری به سود ۸۱۰ میلیون دلاری دست یافت. این موفقیت مالی ممتاز در سال ۲۰۱۷ در شرایطی است که این شرکت هیچ بازی جدیدی را منتشر نکرد. Supercell تنها چهار بازی را در طول زندگی هفت ساله‌ی خود عرضه کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

مدت کوتاهی پس از اینکه HTC تیم مهندسی خود را واگذار کرد، حالا رهبر بخش گوشی هوشمندش را هم از دست داد. Chialin Chang که در سال 2012 به عنوان مدیرعامل به شرکت پیوسته بود، بر طبق گزارش HTC، به علت "مسائل کاری شخصی" از شغل خود در بخش مدیریت تلفن هوشمند و تجارت دستگاه‌های متصل کناره‌گیری کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ بهمن

Essential در سال گذشته سخت تلاش کرد تا با عرضه‌ی پرچمدارش با نام تجاری جدید بر بازار مسلط شود. اما شرکت تحقیقات صنعتی IDC گزارش می‌کند که این دستگاه نه تنها با تاخیرهایی مواجه شد، بلکه Essential کمتر از 90 هزار واحد دستگاه در شش ماهه‌ی نخست به فروش رساند.

ادامه مطلب